loading...
احساس آرام _ ارتباط با ضمیرناخودآگاه و کائنات
احساس آرام

همیشه آرام باش اگر می خواهی بزرگی را تجربه کنی

به یاد داشته باش که بزرگترین اقیانوس جهان هنوز هم آرام است.

محمد صاحبی بازدید : 1090 شنبه 26 مهر 1399 نظرات (0)

کائنات قانونمند و صد البته هوشمند خلق شده است. نیازی نیست که کسی ما  را کنترل نماید. این جهان و کائناتش بصورت اتوماتیک اداره می‌شوند. کسانی که به زرنگ بازی اعتقاد دارند و هر از چند گاهی هم از آن به نفع خودشان استفاده می‌کنند، به یقین از قوانین پیچیده و ظریف کائنات بی اطلاع هستند.

نکته جالب داستان اینجاست. کسی که می خواهد زرنگ بازی کند، بصورت اتوماتیک دچار یک حالت احساسی خاصی می‌شود. گرفتار یک احساس منفی خاص. احساسی که موجب می شود تا او پیام های خاصی را به کائنات ارسال کند.

بعضی ها می‌گویند: ای بابا. خدا خیلی مهربان است. گذشت می‌کند. حالا ما یک زیر آبی برویم. مگر چه می‌شود؟ باید به این دسته از افراد گفت که، اصلا" خداوند مهربان کاری به شما ندارد.

اصولا" خداوند با این موضوعات  کاری ندارد. (دکتر علیرضا آزمندیان، بنیانگزار تکنولوژی فکر در ایران، با عنوان کائنات و قانونمندی هایش). خداوند جهان را قانونمند و هوشمند خلق فرمود. خودش فقط مانیتور می‌کند. یعنی کاری ندارد به اینکه شما گناه کنی یا ثواب. اختیار با خود شماست.

خداوند من و شما را مختار آفرید. شما وقتی کاری انجام می‌دهی  که خلاف قوانین کائنات است، بصورت خودکار تولید احساس منفی می‌کنید. اما این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟

همانگونه که می‌دانید کیفیت اتفاقات زندگی ما آدمها توسط احساسات ما بوجود می‌آیند.

اتفاقات خوب و خوشایند نتیجه احساسات مثبت و آرام هستند. رویدادهای منفی و ناگوار هم نتیجه احساسات منفی و نا آرام هستند.

بعبارتی آدمی وقتی یک ارتعاش فکری مثبت در ذهنش پدیدار می‌شود، آنگاه بصورت اتوماتیک تولید احساس مثبت می‌کند. احساس مثبت وی به کائنات منتقل شده و کیفیت اتفاقات زندگی او به بهترین شکل ممکن چیدمان می‌شود.

خود شخص اصلا" دخالتی در این اتفاقات ندارد. حوادث بصورت خودکار پدیدار می‌شوند.عرفا و بزرگان دین همواره توصیه می‌کنند که افکار و اعمال نیک داشته باشید. زیرا که سخنان، افکار، اعمال نیک و مثبت، بصورت اتوماتیک کیفیت اتفاقات زندگی را زیبا و خوشایند می‌کند.

 افرادی که همواره زیبا سخن می‌گویند بدون اینکه خودشان متوجه بشوند در حال تولید احساسات مثبت و آرام هستند. این احساس آرام و مثبت از طریق ضمیرناخودآگاه وی به کائنات منتقل می‌شود.

در این میان وقتی آن شخص احساس خوبی پیدا می‌کند آنگاه پیام ها و سیگنال های مثبتی به کائنات فرستاده  شده و کیفیت اتفاقات زندگی وی چیدمان می‌گردد.

در مقابل، افرادی که کارهای منفی و ناآرام انجام می‌دهند، در هر لحظه یک  احساس منفی تولید می‌کنند. کارهای منفی به کارهایی گفته می‌شود که آدمی بعد از انجام دادن آنها، احساس بدی در درونش پدیدار بشود. هر کاری که باعث بشود بعد از انجام آن، حس بدی در ما تولید بشود آن کار منفی محسوب می‌شود.

 برعکس هر کاری که باعث بشود ما احساس آرامش و شادی داشته باشیم آن کار مثبت و زیبا خواهد بود.(کار ثواب و خداپسند). افرادی که کارهای منفی(گناه) می‌کنند، بدون اینکه خودشان متوجه بشوند با انجام هر بار گناه، یک سیگنال منفی در ذهن خود تولید می‌کنند.

این سیگنال ها وارد ضمیرناخودآگاه وی شده و تولید احساس منفی می‌کند. احساس منفی وی  توسط ضمیرناخودآگاهش به کائنات منتقل می‌شود. این احساسات عامل اصلی پدیدار شدن کیفیت اتفاقات زندگی وی خواهند شد. این اتفاقات به قدری دقیق انجام می‌شوند که حتی مو لای درزش هم نمی‌رود. حالا شما تصور کنید کسی بخواهد زرنگ بازی در بیاورد.

کائنات به شکلی طراحی شده اند که وقتی کسی شروع به میانبر رفتن یا زرنگ بازی می‌کند، آنگاه در هر لحظه پیام های منفی بی‌شماری به پرونده وی در کائنات فرستاده می‌شود. این پیام های منفی در حساب وی در بانکی به نام کائنات  پس انداز می‌شود. سپس به مرور زمان این پیام ها از پرونده وی خارج شده و در دستور کار کائنات قرار می‌گیرند.

کائنات به هر کسی مدتی معین مهلت می‌دهد. این مهلت بر اساس میزان بار منفی هر پیامی است که به کائنات فرستاده است. پروردگار و آفریدگار متعال ما مهربان مطلق است.

حتی برای گناهان ما هم تبصره گذاشته است. یعنی بلافاصله شخص گناه کار مجازات نمی‌شود.

آبرویش ریخته نمی‌شود. مهلتی داده می‌شود تا بتواند کارهای منفی خودش را جبران نماید. و با انجام کارهای مثبت و نیک، ترازوی کارهای مثبت خود را سنگین تر نماید. نظر و برداشت کائنات از گناه و کارهای منفی با نظر و برداشت ما خیلی متفاوت است.

گاهی آن کارهایی که از نظر ما زشت و ناپسند است، از نظر کائنات بسیار پسندیده و قابل قبول است و برعکس. ملاک و سنجش کائنات بر مبنای قوانین خاصی است که خداوند در نهان آن قرار داده است. کائنات با معیارهای خودش می‌سنجد که چه کاری گناه و چه کاری ثواب است.

من ممکن است گول ظاهر و پیشانی پینه بسته‌ی شخصی را بخورم اما کائنات بسیار هوشمند و قانونمند است. او از درون روح و ذهن و باورها و عقاید ما کاملا" آگاه است. هرگز نمی‌توان سر کائنات کلاه گذاشت. زرنگی کردن در کائنات معنا ندارد.

گاهی اوقات کمک های میلیونی یک نفر به موسسه های خیریه، به اندازه یک تکه نانی که شخصی به سگی داده است ارزش نخواهد داشت. کائنات مانند ما با ظاهر امور کاری ندارد. کائنات کاری ندارد که شخص کیست و چه کاره است. فقط اعمال ماست که به همراه احساسات مثبت یا منفی ما برایش معنا خواهد داشت.

ضمیمه هر عملی یک احساس است. بعبارتی هر عملی که از ما سر می‌زند به همراه یک احساس مثبت یا منفی به کائنات ارسال می‌شود. کائنات بر اساس احساسی که آن عمل دارد، به آن امتیاز می‌دهد.

همانگونه که گفتم ممکن است بعضی از کارها به ظاهر و از دید ما، یک معنا و مفهومی داشته باشند درحالی که از نظر کائنات یک مفهوم دیگر. لذا هیچ وقت نباید در مورد کسی قضاوت نمود. زیرا که ما از ماهیت و ذات درونی اعمال آدمها خبر نداریم. و این فقط وظیفه کائنات است و بس.

شاید مضحک به نظر برسد اما حتی یک نگاه کردن هم دارای بار احساسی منفی یا مثبت است. وقتی کسی نگاهی محبت آمیز به پدر و مادر خود می‌کند، بصورت اتوماتیک نوعی احساس خاص در وجودش تولید می‌شود. این احساس از طریق ضمیرناخودآگاهش به کائنات فرستاده می‌شود.

شخصی بدون نوبت در نانوائی و به واسطه آشنایی با نانوا، نان می‌گیرد. این یک اتفاق به ظاهر ساده و معمولی به نظر می‌رسد. اما این نظر ماست. کائنات نظر دیگری دارد. از نظر کائنات وی زرنگ بازی کرده است. حق افرادی که در صف ایستاده اند را پایمال کرده است.

شاید به این نوشته های من بخندید. اما یقین بدانید که همان شخصی که بدون نوبت، و بدون در نظر گرفتن و رعایت حقوق دیگران، نان گرفته و می‌رود. بدون اینکه متوجه شده باشد یک احساس خاصی را در وجود خودش تولید کرده است.

این احساس به واسطه تفکرات، باورها، و موقعیتی که در آن قرار گرفته است و انرژی‌های دریافتی از اطرافش ایجاد می‌شود.این احساس و انرژی منفی به کائنات فرستاده می‌شود. آن هم توسط خودش.

یا شخصی که وارد بانک می‌شود. بدون اینکه نوبت بگیرد مستقیم سراغ باجه پرداخت و دریافت می‌رود. برگ درخواست یا چک خود را تحویل صندوق دار می‌دهد و با یک احوال پرسی منتظر می‌ماند تا کارش انجام بشود.

رشوه دادن به کارمندان

رشوه دادن به کارمندان موجب جذب مجازات کائنات می‌شود. بقیه هم که دور از جانشان، چغندر تشریف دارند. آدمهایی که نوبت گرفته اند با حسرت به ایشان نگاه می‌کنند. خوش بحالش. آشناست. سریع کارش انجام می‌شود و می‌رود دنبال کار و زندگی خودش. و آهی عمیق از ته دل به دنبال آن.

اما این ظاهر داستان و ماجراست. قسمت بیرونی ماجرا که ما می‌بینیم. کائنات نظر دیگری دارند. آن شخص خودش هم می‌داند که کار اشتباهی کرده است. اما به روی خودش نمی‌آورد.

دیدن آن همه آدم که به انتظار نشسته اند قطعا" روی آن شخص تاثیر منفی می‌گذارد. او با علم به اینکه بدون نوبت کارش در حال راه افتادن است، شروع به تولید احساسات منفی در خود می‌کند. همینطور در حال دریافت احساسات منفی دیگران است. این عمل اصلا" اختیاری نیست و بصورت اتوماتیک انجام می‌شود.

ذهن و ضمیرناخودآگاه ما برای کارهای غیر انسانی، چهارچوب و قوانین خاصی دارد. احساسات دریافتی از دیگران با احساسات تولید شده در درون خود ما ترکیب می‌شوند.

 وقتی کسی کاری غیر انسانی و غیر قانونی انجام می‌دهد، ضمیرناخودآگاهش در درونش، به وی هشدار می‌دهد. هشدار ابتدایی. که این کار اشتباه و بر خلاف قوانین کائنات است. کار خودت را اصلاح کن.

شاید اسم آنرا بتوانیم همان " وجدان" بگذاریم. اما خیلی ها هستند که مدت های مدیدی است که با وجدان خود بیگانه  هستند. برای آنها پیام ها و هشدارهای وجدان بی‌معنا و بی‌اثر است. اما خوب، ضمیرناخودآگاه وظیفه دارد هشدار بدهد. حالا شخص چه توجه بکند و چه نکند به او ربطی ندارد.

بر می‌گردیم به سراغ آن شخصی که بدون نوبت وارد بانک شده بود.

 پس آن شخص مثلا" زرنگ، در درون خودش با  یک ندای درونی مواجه می‌شود. با این مضمون. آهای. داری چی کار می‌کنی؟ چرا نوبت نمی‌گیری؟ چرا در نوبت را رعایت نمی‌کنی؟ این کار تو خلاف مقررات و قوانین کائنات است.

اگر عمل خودت را اصلاح نکنی، به کائنات گزارش خواهم داد. آن شخص، این پیام و ندای درونی را می‌شنود اما فرض را بر آن می‌گیریم که وی اصلا" توجهی به ندای درونی خودش نمی‌کند و همچنان به کار زشت و اشتباه خود ادامه می‌دهد.

حالا او در فکر خودش چه می‌گوید: چرا این جوری نگام می‌کنید. خوب من با صندوق دار آشنا هستم. ضمنا" کار من خیلی مهم است. عجله هم دارم. ( انگار بقیه که نشسته اند از روی بیکاری آمده اند در بانک نشسته اند تا حوصله اشان سر نرود).

خوب من زرنگ هستم. پولدار هستم. هر سال عید و به مناسبت های گوناگون به صندوق دار و رئیس بانک هدیه می‌دهم. آیا شما هم این کارها را می‌کنید؟ خوب حق من است که بدون نوبت کارم راه بیفتد!

آن شخص این حرفها را با خودش می زند.( مثلا" خودش را می‌خواهد متقاعد نماید). بعد از این تفکرات و ارتعاشاتی که شخص در ذهن خودش ایجاد کرد، یک احساس خاصی که معادل همان کار زشت و غیر انسانی اوست در وجودش تولید می‌شود.

 این احساس با گزارش ضمیرناخودآگاهش به کائنات فرستاده می‌شود. این کار به قدری سریع انجام می‌شود که حتی تصورش را هم نمی‌توان کرد. به ظاهر کارش انجام می‌شود و می‌رود. اما او باید منتظر پیامد های احساس منفی که به کائنات ارسال کرده است باشد.

کائنات به شکل های گوناگونی مجازات و تنبه می‌کند. از خراب شدن ماشین گرفته تا بیمار شدن خود و یکی از اعضای خانواده!  کائنات با هیچ‌کسی شوخی و تعارف ندارد! تکرار می‌کنم کائنات با هیچ‌کسی شوخی ندارد. خطابم به آنهایی است که براحتی آب خوردن قوانین کائنات را زیر پا می‌گذارند.

 کائنات گاهی بد مجازات می‌کند. طوری که واقعا" دل آدم به درد می‌آید. کائنات شیوه های خاص خودش را دارد. دست روی نقطه ضعف آدم های خاطی می‌گذارد.(کائنات عقده ای نیست). مثلا" شخصی دختربچه کوچکی دارد که به تازگی زبان باز کرده است. وقتی آن کودک شروع به سخن گفتن می‌کند، گویی تمام دنیا را به آن شخص داده اند.حاضر است تمام دارایی و هست و نیست خود را فدا کند اما آن لحظات را از دست ندهد.

هشیار باشید لطفا".

 کائنات انگشت روی نقطه ضعف‌ها می‌گذارد. به یکباره آن شخص قانون شکن و منفی، متوجه می‌شود که کودک خردسالش بیمار شده. او را به درمانگاه می‌برد و دکتر بعد از معاینه برایش یک آزمایش می‌نویسد.

نتیجه آزمایشات نشان می‌دهد که کودک دچار یک بیماری خاص است که مثلا" از هر ده میلیون  نفر، یک نفر در جهان به آن مبتلا می‌شوند. (بیماری نادر یا یتیم). دنیا روی سرش خراب می‌شود.

کائنات در حال مجازات کردن است. آه و نگاه مظلومانه مشتریانی که در صف ایستاده اند تا نوبتشان برسد اینگونه گریبانگیر آن شخص می‌شود. همان حکایت معروف چوب خدا صدا ندارد، می شود.

شاید بگوئید محمد چقدر سخت می‌گیری! اما باور کنید که این من نیستم که سخت می‌گیرم، بلکه این کائنات هستند که به شدت هوشمند خلق شده اند.

آرزوی قلبی من آن است که تمامی خوانندگان وبلاگ احساس آرام، همیشه کیفیت اتفاقات زندگیشان به بهترین شکل ممکن رخداد کند.

 هرگز تصور نکنید که زرنگ هستید.

اگر با صندوق دار بانک هم آشنا بوده و وی پسر خاله یا دختر عموی شماست، باز هم نوبت بگیرید و در صف باشید و به دیگران احترام بگذارید. به خاطر خودتان.

اگر با نانوا آشنایی دارید، هرگز بدون نوبت و خارج از صف، نان نخرید. بخاطر خودتان. این ها ساده ترین مثال‌هایی هستند که می‌توان نام برد.

کسانی که تصور می کنند زرنگ هستند و کارهایی انجام می‌دهند که حقوق دیگران را ضایع می‌کنند باید منتظر مجازات کائنات باشند. ( دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد). گاهی ما به اطراف خود نگاه می‌کنیم و اتفاقاتی را می‌بینیم که شاید آن موقع به این مطالب با دید تمسخر آمیزی نگاه کنیم.

 چیزهایی می‌شنویم که ممکن است روی عقاید و باورهای ما تاثیر منفی بگذارند. اما به یاد داشته باشید که کائنات، برای هرکسی یک کد و پرونده مخصوص دارد. حساب هیچ کسی با کسی دیگر ارتباط ندارد. هرکسی باید پاسخگوی پرونده خودش در کائنات باشد.

اما آن نانوا یا آن صندوق داری که به افرادی خارج از نوبت سرویس می‌دهند  هم توسط کائنات مجازات می‌شوند. شاید بعضی ها بگویند ای بابا دلت خوش است.

طرف بدون نوبت کارش را انجام می‌دهد و می‌رود! کجا می تواند برود؟ مگر می‌شود جایی رفت که کائنات حضور نداشته باشند؟ (تمام هستی به غیر از شخص شما و خداوند، شامل کائنات می‌شود).

مگر شما بعد از اینکه آن شخص از آنجا خارج شد، درهر لحظه، او را زیر نظر دارید. مگر از جیک و پوک زندگی او اطلاع دارید؟ من و شما فقط ظاهر آدمها را می‌بینیم. این کائنات عالم هستی است که از جیک و پوک زندگی آدم ها با خبر است و به تمام زوایای زندگی خصوصی آنها اشراف و کنترل دارد.

پس ما هرگز نباید قضاوت کنیم. به هر میزانی که دل کسی را برنجانیم، به همان میزان دلمان خواهد شکست. تا می‌توانید مهربان باشید. تا می‌توانید خوبی‌ کنید. اگر امکان خوبی کردن ندارید حداقل بدی نکنید. باعث رنجش خاطر کسی نشوید.

کیفیت اتفاقات زندگی شما، به واسطه ی همین احساسات مثبت و خوب یا منفی که در خود تولید می‌کنید ایجاد می‌شوند. هیچ رویدادی در این جهان تصادفی رخ نمی‌دهد.

کائنات با دوربین های خاص خودشان هر لحظه درحال مانتیور کردن ما هستند. در هر لحظه احساسات مثبت یا منفی ما به کائنات ارسال می‌شوند. و دقیقا" معادل همان احساس را به شکل یک اتفاق خوب یا بد دریافت می‌کنیم.

به نظر می‌رسد که زرنگ واقعی، آن کسی است که بیشتر به دیگران و حقوق آنها ارزش قائل می‌شود. بیشتر از بقیه قوانین را مراعات می‌کند. شاید باور نکنید اما آن شخصی که از چراغ قرمز عبور می‌کند هم به نوعی قوانین کائنات را زیر پا می‌گذارد. او هم به نوعی مجازات خواهد شد.

 رعایت کردن قوانین به نوعی مراعات کردن حقوق دیگران است. پس به حقوق دیگران احترام بگذاریم تا با خیالی آسوده و آرامش کامل در این جهان قانونمند زندگی کنیم. در پایان باید بگویم که هر سخن و عملی که باعث آزرده خاطر شدن یک انسان بشود، بصورت اتوماتیک مجازات کائنات را در پی خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگ احساس آرام می خواهد بگوید که در این جهان هیچ رویدادی تصادفی رخ نمی‌دهد و هر پیش آمدی نتیجه سخنان،افکار و خصوصا" احساسات مثبت یا منفی ما است که در قالب اتفاقات و حوادث خوشایند یا ناخوشایند در زندگی ما پدیدار می‌شوند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطلب های سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 737
  • بازدید ماه : 2,301
  • بازدید سال : 48,049
  • بازدید کلی : 3,035,873