loading...
احساس آرام _ ارتباط با ضمیرناخودآگاه و کائنات
احساس آرام

همیشه آرام باش اگر می خواهی بزرگی را تجربه کنی

به یاد داشته باش که بزرگترین اقیانوس جهان هنوز هم آرام است.

محمد صاحبی بازدید : 990 جمعه 10 مرداد 1399 نظرات (0)

 

این احساسات در قالب پیامهایی به کائنات عالم ارسال می‌شود.

کائنات این پیامها را در فایل های جداگانه بایگانی می‌کنند. هر کدام از این پیام ها به منزله یک پس انداز است.

پس اندازی مثبت یا منفی که در مواقع لزوم از آن استفاده می‌شود.

 

کائنات هرگز قادر نیست که به میل خود کاری صورت بدهد. حتما" باید یک دستور در قالب یک پیام احساسی از طرف ما دریافت نماید. وقتی شما یک احساس خوب و مثبت در خود ایجاد می‌کنید آنگاه این احساس مثبت شما به مانند همان پولی است که شما در بانک پس انداز می‌کنید و در مواقع لزوم از آن استفاده می‌نمائید.

همانگونه که  گفتم کائنات هرگز نمی‌تواند به میل خودش کاری صورت بدهد. ابتدا باید یک دستوری از طرف ما به آن ارسال بشود.

وقتی که ما خواسته های خودمان را در قالب احساسات مثبت یا منفی برایش ارسال کردیم آنگاه این احساسات مثبت یا منفی در قالب اتفاقات خوشایند یا ناخوشایند در مسیر زندگی ما نمود عینی پیدا می‌کند.

 آنگاه با همان کیفیت و میزان در فایل‌های جداگانه بایگانی شده و زمانی که نیاز باشد کائنات از آنها به  نفع ما استفاده خواهند نمود.

تصور کنید شما مبلغی را در بانک ذخیره کرده اید. یکماه بعد به مقداری از آن پول نیاز پیدا می‌کنید. بلافاصله از طریق گوشی خود وارد حسابتان شده و هر مقدار که مورد نیازتان است برداشت می‌کنید.

یا اینکه به یک عابر بانک مراجعه نموده و با کشیدن کارت خود، مقدار لازم را برداشت می‌کنید. اما اگر شما در حسابتان موجودی قابل برداشت نداشته باشید چه اتفاقی خواهد افتاد؟

کاملا" مشخص است که شما در هنگام نیاز به آن مبلغ، هرگز نخواهید توانست از حساب پس انداز خود پولی دریافت نمائید. چون مبلغی به عنوان پس انداز در آنجا قرار نداده اید.

کائنات هم چنین است. وقتی کاری مثبت انجام می‌دهید علاوه بر اینکه آن را در آن لحظه یا بعدا" دریافت می‌کنید، بلکه آن کار خوب شما به عنوان یک پس‌انداز در حساب کائنات شما ذخیره می‌شود. اما این ذخیره به چه دردی می‌خورد؟

هروقت شما به یک مشکل یا گرفتاری برخورد می‌کنید کائنات عالم از حساب ذخیره شما استفاده کرده و آن گرفتاری یا مشکل را به نفع شما مدیریت می‌کنند.

مثلا" در یک موقعیت خطرناک هنگام رانندگی که در حالت عادی شما باید با یک خودروی دیگر یا گاردریل کنار جاده تصادف می‌کردید به یک باره مانند یک معجزه، شما از آن اتفاق جان سالم به در می‌برید.

به  نوعی از آن مهلکه به دور می‌مانید. هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نمی‌دهد. معمولا" در این گونه موارد از واژه " شانس" استفاده می‌کنید. می‌گوئید عجب شانسی آوردم. خطر از بیخ گوشم گذشت!

در واقع شانسی در کار نیست. شما نتیجه اعمال و افکار و احساسات مثبت خودتان را که قبلا" به کائنات ارسال کرده اید را در آن لحظه تجربه کردید و از آن به نفع خودتان استفاده کردید.

کائنات به شدت هوشمند هستند و می‌دانند که در چه زمانی باید از این ذخیره پس انداز برای شما استفاده کنند.

دلیل اینکه دانشمندان و عرفا همیشه تاکید کرده اند که تا می‌توانید زیبا سخن بگوئید و کارهای خوب انجام بدهید، آزارتان به کسی نرسد، تمام این ها به خاطر آن است که ما بتوانیم به ذخیره پس اندازمان در کائنات اضافه نموده و در هنگام بروز حادثه و مشکلات زندگی از آنها استفاده نمائیم.

شما هرچقدر احساس بهتری داشته باشید به همان میزان در حال ذخیره کردن در حساب کائنات خودتان هستید. هرگز اجازه ندهید کسی احساس شما را خراب کند. تحت هیچ شرایطی عصبانی و خشمگین نشوید.

از بین رفتن ذخیره بانکی در کائنات

خشم و عصبانیت  از جمله عواملی هستند که ذخیره بانکی شما را در کائنات پاک می‌کنند. درواقع هر احساس منفی که شما به کائنات ارسال می‌کنید به اندازه خودش از حساب ذخیره مثبت شما در کائنات کم خواهد شد.

یعنی اگر هزارتا ذخیره مثبت در کائنات داشته باشید با تولید هر احساس منفی و ارسال آن به کائنات، یکی از آن ذخیره های مثبت شما از بین می‌رود. کم شدن این امتیاز مثبت در واقع برابر است با از بین رفتن و کم شدن یک امتیاز منفی از حساب شما. یک زمانی ممکن است برسد که دیگر اصلا" ذخیره مثبت برای شما باقی نمانده باشد.

گاهی اوقات می‌شنویم که گفته می‌شود، من کارهای خوب هم انجام می‌دهم اما نمی‌دانم چرا اصلا" شانس با من یار نیست و همیشه باید اتفاقات بد و ناخوشایند را تجربه نمایم!

به عبارتی آنها بدون اینکه بدانند با انجام کارهای ناپسند که منجر به تولید احساسات منفی در خودشان شده است، باعث شده اند تا ذخیره بانکی مثبت آنها در کائنات از بین برود.

اما این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟

در واقع با انجام هر کار ناپسند که تولید احساس منفی در انسان بنماید احتمال اینکه آن شخص یک حادثه ناخوشایند را تجربه نماید بسیار بالا می‌رود.

در واقع وقتی کسی تولید احساس منفی کرده باشد باید طبق قوانین کائنات یک اتفاق ناگوار متناسب با آن احساس منفی خود را در زندگی تجربه نماید.

اما کائنات  خودش بصورت اتوماتیک احساسات منفی را با همان ذخیره های بانکی مثبت جابجا کرده و بدون اینکه ما متوجه بشویم باعث خواهد شد که اتفاقات ناگوار از مسیر زندگی ما پاک بشوند. حال هر چقدر این اعمال مثبت باشند و در ما تولید احساسات مثبت بیشتری  بنماید به همان میزان از حوادث ناگوار  در زندگی ما کاسته می‌شود.

هرگز هیچ رویدادی به صورت تصادفی رخ نمی‌دهد. هر اتفاق و حادثه ای اعم از خوشایند یا ناخوشایند نتیجه احساسات مثبت یا منفی ماست که به کائنات ارسال کرده ایم و بازتاب آن را در قالب حوادث خوب یا بد،  ملاحظه نموده ایم.

کارهایی که باعث می‌شوند شما احساس خوب و مثبت تولید کرده و به کائنات ارسال کنید عبارتند از شادی، نشاط، شکرگزاری، تشکرو قدردانی، مهربانی و محبت، گذشت، نیکوکاری، به کار بردن کلمات و سخنان مثبت و  زیبا، آزار نرساندن به دیگران با دست و زبان، صحبت نکردن پشت سر دیگران، قضاوت نکردن، آرام بودن، از کوره در نرفتن، خشمگین و عصبانی نشدن، دوری از شتاب و عجله، با صدای بلند و پرخاشگرانه حرف نزدن، فروتنی و خضوع، دوری از گردنکشی و تکبر و غرور، نگاه نکردن به تصاویر غم انگیز و منفی، دیدن تصاویر مثبت و زیبا که احساس امید و شادابی را در شما ایجاد می‌کنند.

گوش نسپردن به موزیک هایی که احساس غم و اندوه  و نا امیدی ایجاد می‌کنند. گوش ندادن به سخنان افراد منفی بافی که با سخنان خود در شما احساس یاس و نا امیدی ایجاد می‌کنند.

قرار نگرفتن در فاز منفی غم و اندوه و بسیاری دیگر از کارهایی که خودتان بهتر از نویسنده می‌دانید که باید یا نباید انجام بشود.

به طور کلی هر کاری که باعث خوشحالی و رضایت خاطر قلبی شما بشود به صورتی که احساس ندامت و پشیمانی در آن نبوده و موجب ضرر و زیان به کسی دیگر نشود، می‌تواند همان احساسی باشد که برای ذخیره شدن در کائنات مورد نیاز شما می‌باشد.

ارتعاشات فکری معمولا" به صورت ناخواسته گاهی به ذهن ما می‌آیند. در نتیجه تولید احساسات منفی می‌کنند. برای جلوگیری از این اتفاق، همیشه باید اشراف لحظه به لحظه بر افکارتان داشته باشید.

سخنان خود را کنترل شده بیان کنید. هر ارتعاش فکری ابتدا در ذهن ما  به صورت یک پیش نویس ظاهر می‌شود و بعد از تائید ما به مرحله اجرائی در می‌آید.

مثلاگ شخصی در ذهن خود به این موضوع فکر می‌کند که همین الان بلند شده و به شیرینی فروشی رفته و نیم کیلو شیرینی تهیه کرده و با چای میل نماید.

این فکر هنوز به صورت یک پیش نویس است. بعد از گذشت لحظاتی  آن شخص با در نظر گرفتن میزان موجودی حساب خود و شرایط فعلی خودش در آن لحظه، تصمیم نهایی را اتخاد می‌کند که آیا الان به صلاح است که به قنادی مراجعه نماید یا خیر.

اگر همه شرایط مناسب بود آنگاه آن فکر به تائید نهایی رسیده و شخص آماده رفتن برای خرید شیرینی خواهد شد.

برای کنترل و اشراف لحظه به لحظه به ارتعاشات فکری، باید در همان مرحله ای که آن فکر هنوز در قسمت پیش نویس قرار داد تصمیم درست گرفته شود.

کسی با لحنی ناخوشایند با ما صحبت می‌کند. در این هنگام دو طرح بصورت پیش نویس در ذهن ما آماده می‌باشد. یکی اینکه با همان لحن خودش جواب او را بدهیم و دوم اینکه باید آرام و صبور باشیم و با آرامش این مسئله را مدیریت نمائیم.

تصمیم با خود ما است. همیشه تصمیم گیرنده نهائی خودمان هستیم. کسی نمی‌تواند از جانب ما برای ما و اتفاقات زندگی تصمیم بگیرد.

آرامش و خونسردی همیشه جواب می‌دهد. شما تحت هیچ شرایطی نباید از کوره در بروید. به یاد داشته باشید که باید تمامی طرح ها را در همان مرحله پیش نویس نگهداشته و بهترین تصمیم ممکن را برایش اتخاذ نموده و بعد مورد اجرا قرار بدهید.

حساب ذخیره کائناتتان همواره سرشار از رویدادهای زیبا

پایان

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگ احساس آرام می خواهد بگوید که در این جهان هیچ رویدادی تصادفی رخ نمی‌دهد و هر پیش آمدی نتیجه سخنان،افکار و خصوصا" احساسات مثبت یا منفی ما است که در قالب اتفاقات و حوادث خوشایند یا ناخوشایند در زندگی ما پدیدار می‌شوند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطلب های سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 434
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 434
  • بازدید ماه : 7,397
  • بازدید سال : 53,145
  • بازدید کلی : 3,040,969