loading...
احساس آرام _ ارتباط با ضمیرناخودآگاه و کائنات
احساس آرام

همیشه آرام باش اگر می خواهی بزرگی را تجربه کنی

به یاد داشته باش که بزرگترین اقیانوس جهان هنوز هم آرام است.

محمد صاحبی بازدید : 540 جمعه 04 مهر 1399 نظرات (1)

 

ضمیرخودآگاه شما همان حواس پنجگانه و ارتعاشات فکری هستند.

ضمیرخودآگاه با ضمیرناخودآگاه همواره در تعامل و هماهنگی کامل است. آنچه که این پروژه وحشتناک را تکمیل می‌کند همان احساس ترس و دلهره است که در درون شخص بوجود می‌آید.

ابتدا شخص از طریق گوش، چشم و ذهن خود، این آمار منفی را دریافت می‌کند. سپس یک احساس منفی که همان ترس و دلهره  و نگرانی است در وجود وی پدیدار می‌شود.

در این هنگام خود به خود بدن آماده دریافت بیماری می‌شود. ( تلقین این موضوع که مبادا من هم مبتلا بشوم؟!) اما ابتدا شخص دچار بیماری اصلی (مانند کرونا) نمی‌شود. بلکه به واسطه این ترس و دلهره و استرسی که در او ایجاد شده بدنش ضعیف می‌شود. (قانون انتظار).

آنگاه سیستم دفاعی دیگر آن قدرت و مقاومت قبلی خود را ندارد. لذا به راحتی دچار یک سرماخوردگی ساده خواهد شد.  داستان اصلی از اینجا آغاز میشود.

 

در بدن ما همواره انواع میکروب‌ها و ویروس‌های بی ضرر زندگی می‌کنند. اما به واسطه سیستم دفاعی بدن، هرگز قادر نیستند که به ما آسیب بزنند.

اما فقط کافیست که بدن ما در یک حالت استرس و ترس قرار بگیرد. آنگاه این سیستم دفاعی از کار خواهد افتاد یا به شدت ضعیف خواهد شد.

با ایجاد استرس و ترس، سیستم دفاعی بدن به آن مشغول و معطوف می‌شود.

لذا از  ویروس‌های ناخوانده‌ای که در حال جان گرفتن و ساکن شدن هستند، غافل می‌شوند.

نکته بسیار مهم و قابل توجهی در مورد سیستم دفاعی بدن وجود دارد. و آن اینکه سیستم دفاعی بدن، همیشه به اولویت ها توجه می‌کند. سیستم دفاعی بدن ما بر اساس دستورات و فرمان‌های ضمیرناخودآگاه عمل می‌کند. ضمیرناخودآگاه نمی‌فهمد که الان، ویروس کرونا بسیار خطرناک تر از حمله عصبی هیستریک  می‌باشد. سیستم دفاعی بدن، این چنین برنامه ریزی شده است. وقتی بدن دچار حملات عصبی بشود باید بلافاصله اگر آب هم در دستش هست زمین بگذارد و به مقابله با آن بپردازد.

به همین خاطر است این همه تاکید می‌شود که هرگز اجازه ندهید بدن شما در حالت استرس و ترس قرار بگیرد. در این هنگام یک سرماخوردگی ساده آغاز ماجرا می‌شود. شخص به پزشک مراجعه می‌کند.

پزشک با معاینه اولیه متوجه می‌شود که ایشان به یک سرماخوردگی ساده دچار شده و با چند آمپول و قرص، بهبودی حاصل خواهد شد. اما آیا داستان به همین جا ختم می‌شود؟ متاسفانه خیر!

 آن شخص باید همراه استفاده از داروهای درمانی و پیشگیرانه، مراقب ذهن و احساس خود هم باشد. در غیر این صورت میکروب ها و  ویروس ها مجددا" جان دوباره خواهند گرفت.

اگر همچنان به بیماری توجه داشته باشد و دائما" اخبار مربوط به تلفات آن را دنبال نماید، در واقع همچنان در حال حرکت به سوی بیماری می‌باشد.

به این ترتیب وی در مسیر قرار گرفتن در مدار یک مرض و بیماری به مراتب قوی تر و خطرناک تر از سرماخوردگی خواهد بود.

 

دنبال کردن اخبار منفی ایجاد یک احساس منفی و مخرب می‌کند. سیستم دفاعی بدن دیگر قادر نیست کاری انجام بدهد. لذا شخص هر روز ضعیف تر، فرسوده تر و افسرده می‌شود.

با ایجاد زمینه انواع بیماری‌ها، میهمان ناخوانده‌ای بنام "کرونا ویروس" هم تشریف آورده و جا خوش می‌کند. اما باز به یک باره خودش را نشان نمی‌دهد. بلکه با صدمه زدن به ریه ها، بدن به آرامی ضعیف تر و فرسوده تر می‌شود.

قدرت دفاعی بدن آن چنان ضعیف می‌شود که دیگر حتی داروها هم قادر نخواهند بود که بهبودی مجدد را به شخص باز گردانند.

پس از شما خواننده گرامی تقاضا دارم که به هیچ عنوان اخبار مربوط به این بیماری و یا هر خبر ناگوار دیگری را دنبال نکنید.

با آن‌ها همراه نشوید. هیچ سودی نصیب شما نمی‌شود. جز اینکه احساس شما خراب شده و در نهایت اتفاقات بدی را به سمت خود جذی خواهید کرد. شما فقط کافی است که پروتکل های بهداشتی را که خودتان کاملا" با آنها آشنایی دارید، رعایت کنید.

این کار هم به نفع خودتان است و هم به نفع سربازان سلامتی کشور عزیزمان ایران. حتما" هنگام خروج از منزل، از ماسک مناسب، بصورت صحیح استفاده کنید. حتما" فاصله را رعایت کنید و هر وقت که احساس کردید نیاز به شستن دست ها است آنها را بشوئید.

از حضور در جشن ها و میهمانی ها و کلا" رفت و آمدهای غیر ضروری خودداری نمائید. همین!

اگر خدا بخواهد، شما با انجام دادن همین کارها، به یقین هرگز به هیچ بیماری، حتی سرماخوردگی هم دچار نخواهید شد. تکرار می‌کنم که هیچ لزومی ندارد که شما اخبار را دنبال کنید.

آن قدر که دیدن و شنیدن اخبار ناگوار تلفات این بیماری، ایجاد ترس و دلهره و افسردگی می کند شاید خود این بیماری در وحله اول و گرفتار شدن به آن، آنقدر خطرناک نباشد.

کما اینکه من بسیاری از افراد را می‌شناسم که بعد از مبتلا شدن، مدت دو هفته خود را در خانه قرنطینه کرده و با مداوای خود بهبود پیدا کرده  و به زندگی عادی خود بازگشته‌اند.

چه دلیلی دارد که ذهن خود را پر از اخبار منفی کنید. یاد بگیرید که هرگز به اخبار توجه نکنید.

وقتی در دنیای مجازی مثل اینستاگرام، فیس بوک، توئیتر، تلگرام، واتساپ یا در وب‌های متفاوت در حال گردش هستید مراقب باشید پست هایی که در مورد این بیماری یا هر بیماری دیگری مطلب می‌نویسند و پخش می‌کنند را مطالعه نکنید و نبینید.

شاید شما خودتان متوجه نشوید اما ضمیرناخودآگاه شما با دریافت پی در پی اطلاعات منفی مثل صداها و تصاویر ناخوشایند، احساس شما را خراب خواهند کرد. یادتان باشد که وقتی احساس شما خراب شد آنگاه ضمیرناخودآگاه شما پیام های دریافتی از طریق چشم، گوش و ذهن شما را به کائنات برای عملی شدن ارسال خواهد کرد.

همانگونه که در پُست قبلی هم اشاره کردم، ضمیرناخودآگاه پیام‌های دریافتی را به کائنات ارسال می‌کند. کائنات موظف هستند که این پیام ها را تبدیل به معادل فیزیکی آنها نمایند.

اخبار منفی همراه با احساس منفی و دلهره آور، به کائنات عالم  پیام مهمی را می‌دهند. پیامی با این مضمون که ما در انتظار اتفاقات ناگواری هستیم.

به یادداشته باشید که هیچ اتفاق ناگواری به خودی خود برای من و شما رخ نمی‌دهد. مگر اینکه خودمان با ارسال پیام های منفی همراه با احساس منفی، آن اتفاق را از کائنات درخواست کنیم.

 کائنات هم بدون چون و چرا به درخواست ما جواب مثبت می‌دهد. کائنات به خودی خود قدرت آنرا ندارند که در سر راه زندگی ما اتفاقات منفی یا مثبت را ایجاد کنند.

کائنات تا دستوری از طرف ما دریافت نکنند هرگز دست به عملی نخواهند زد.

این قانون کائنات‌ است.

 با دیدن موارد منفی  و دلهره آور، پیام های منفی به ضمیرناخودآگاه و کائنات ارسال نکنید. اگر شخصی چنین کند آنگاه باید منتظر اتفاقات ناگوار باشد.

من بسیار خوشحال و سپاسگزارم از این بابت که شما همواره احساس سلامتی و شادی می‌کنید.                  

 

                                                          پایان  

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ابوالفضل در تاریخ 1399/07/05 و 8:25 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی
پاسخ : سپاسگزارم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگ احساس آرام می خواهد بگوید که در این جهان هیچ رویدادی تصادفی رخ نمی‌دهد و هر پیش آمدی نتیجه سخنان،افکار و خصوصا" احساسات مثبت یا منفی ما است که در قالب اتفاقات و حوادث خوشایند یا ناخوشایند در زندگی ما پدیدار می‌شوند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطلب های سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 925
  • بازدید ماه : 12,886
  • بازدید سال : 58,634
  • بازدید کلی : 3,046,458