loading...
احساس آرام _ ارتباط با ضمیرناخودآگاه و کائنات
احساس آرام

همیشه آرام باش اگر می خواهی بزرگی را تجربه کنی

به یاد داشته باش که بزرگترین اقیانوس جهان هنوز هم آرام است.

محمد صاحبی بازدید : 523 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

 

وقتی شخصی در معرض تجربه یک اتفاق ناخوشایند قرار می‌گیرد آنگاه نوع برداشت و تفکرات و نگاه او نسبت به این حادثه نقش مهمی در اتمام یا ادامه آن حادثه ناخوشایند خواهد داشت.

به عبارتی وقتی شخصی بعد از تجربه یک اتفاق ناگوار همچنان خود را در شرایط و حال و هوای احساسات همان اتفاق قرار می‌دهد، مثل این است که دقیقا" لحظه به لحظه آن حادثه ناگوار برایش در حال تکرار است.

ضمیرناخودآگاه و کائنات هرگز نمی‌تواند درک کند که این احساس ناراحتی در حال حاضر دقیقا" به خاطر چیست؟ و اصلا" تمایلی هم ندارند بدانند که این شخص برای چه ناراحت است و در یک احساس منفی به سر می‌برد.

کائنات و ضمیرناخودآگاه با گذشته و آینده هیچ فردی کاری ندارد. آنها فقط با لحظه و زمان حال و احساسی که در آن لحظه پدیدار می‌شود کار دارند.

شخصی که دچار یک حادثه ناگوار شده و هم اکنون ناراحت و غمگین است در همین زمان حال حاضر در حال ارسال پیامهای منفی غم و اندوه به ضمیرناخودآگاه و کائنات است.

کائنات و ضمیرناخودآگاه نمی‌توانند تشخیص بدهند که این شخص به خاطر حادثه ای که در گذشته اتفاق افتاده ناراحت و غمگین است. و در حال حاضر دیگر اتفاق ناگواری برایش رخ نداده است.

کائنات و ضمیرناخودآگاه هرگز به این موضوع به این شکل نگاه نمی‌کنند. آنها هر لحظه نسبت به نوع احساسی که از طریق ضمیرناخودآگاه دریافت می‌کند واکنش نشان خواهد داد.

وقتی شخصی بعد از تجربه یک اتفاق ناگوار همچنان در فاز غم و اندوه قرار می‌گیرد بدون اینکه خودش بخواهد و بداند هر لحظه در حال ارسال پیامهای منفی به ضمیرناخودآگاه و کائنات است.

او هرگز دلش نمی‌خواهد که مجددا" همان اتفاق ناگوار و ناخوشایند برایش تکرار بشود. اما کائنات و ضمیرناخودآگاه اینها را نمی‌دانند. آنها هرگز متوجه منظور وی نخواهند شد.

لذا تا زمانی که این شخص در همان فاز منفی و احساسات ناگوار قرار دارد همچنان در حال ارسال سیگنالهای منفی به کائنات است.

کائنات هم با توجه به اینکه نسبت به دریافت لحظه‌ای احساسات مثبت یا منفی هر فردی، کیفیت اتفاقات زندگی وی را تدارک خواهد دید. لذا با دریافت هر سیگنال منفی، قسمتی از اتفاقات آینده زندگی وی را به صورت منفی و ناخوشایند تدارک می‌بینند.

حتما" شنیده اید که گاهی می‌گویند، بد بیاری پشت بد بیاری. هر چی سنگه مال پای لنگه!

خوب بد بیاری پشت بد بیاری یعنی چه؟

یعنی همان موضوعی که در بالا اشاره شد. افکار و احساسات منفی هر لحظه باعث می‌شوند که کیفیت اتفاقات زندگی به همان شکل منفی و ناگوار رخداد نمایند.

پس به خاطر داشته باشید که هرگز نباید در یک حالت احساسی منفی به مدت طولانی قرار بگیرید.

گاهی اوقات ما برای لحظاتی یک حالت احساسی ناخوشایند را تجربه می‌کنیم.

اما به خاطر داشته باشید که هرگز در آن مرحله ساکن نشوید. بلافاصله از آن وضعیت خارج شوید و احساس خود را تغییر دهید.

زیرا کائنات و ضمیرناخودآگاه هرگز نمی‌توانند تشخیص بدهند که شما بابت اتفاقی که در گذشته رخ داده ناراحت و غمگین هستید. آنها گمان می‌کنند که شما همین الان در حال تجربه آن اتفاق ناگوار می‌باشید.

به خاطر همین کائنات و ضمیرناخودآگاه بعد از دریافت آن احساس منفی، نگاهی کلی به وضعیت و شرایط آن شخص می‌کنند. وقتی زندگی و موقعیت وی را بررسی می‌کنند با کمال تعجب مشاهده می‌شود که هیچ اتفاق ناگواری در حال حاضر در حال تجربه شدن نیست. و این دقیقا" موضوعی است که با قانون کائنات مغایرت کامل دارد. یعنی احساس لحظه ای شما باید دقیقا" با کیفیت اتفاقات زندگی شما در آن لحظه و یا کمی بعد از آن یکسان باشد.

کائنات و ضمیرناخودآگاه وقتی می‌بینند که شما در آن لحظه واحد، درحال تجربه هیچ اتفاق ناگواری نیستید بدون اینکه با شما دشمنی داشته باشد یا قصد و غرضی در کار باشد بلافاصله شروع به تدارک اتفاقاتی در زندگی شما خواهد نمود.

اتفاقات و حوادثی که با آن احساس شما که در آن لحظه داشته اید هماهنگ و یکسان باشد.

خوب آن شخص در آن لحظه که ناراحت و افسرده است بابت اتفاقی که در گذشته برایش رخ داده است حالا با عکس العمل کائنات مواجه می‌شود.

کائنات دیگر با این چیزها کاری ندارد که شما این اتفاق را در گذشته تجربه کرده‌اید و ناراحتی و اندوه شما مربوط به همان است، لذا کیفیت اتفاقات زندگی حال حاضر شما را بر مبنای احساس منفی غم و اندوه شما تدارک می‌بیند.

اما گر شما بتوانید هر اتفاق ناراحت کننده ای را به سرعت فراموش کنید و اجازه ندهید که احساس و افکار شما در آن حالت  باقی بمانند به زودی خواهید دید که احساس و افکار شما به سمت و سویی مثبت و خوشایند کشیده می‌شود.

با توجه به اینکه ضمیرناخودآگاه و کائنات هم در هر لحظه در حال دریافت احساسات و افکار شما هستند لذا با دریافت احساسات مثبت و خوب، در هر لحظه در حال تدارک اتفاقات و حوادث خوشایند در زندگی آتی شما خواهند شد.

به عبارتی شما بدون اینکه خودتان بدانید در هر لحظه کیفیت اتفاقات زندگی خودتان را در آینده به بهترین شکل ممکن تدارک خواهید دید.

به یاد داشته باشید که هیچ رویدادی در زندگی شما تصادفی و شانسی رخ نمی‌دهد.

پایان

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگ احساس آرام می خواهد بگوید که در این جهان هیچ رویدادی تصادفی رخ نمی‌دهد و هر پیش آمدی نتیجه سخنان،افکار و خصوصا" احساسات مثبت یا منفی ما است که در قالب اتفاقات و حوادث خوشایند یا ناخوشایند در زندگی ما پدیدار می‌شوند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطلب های سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 7,005
  • بازدید سال : 52,753
  • بازدید کلی : 3,040,577