loading...
احساس آرام _ ارتباط با ضمیرناخودآگاه و کائنات
احساس آرام

همیشه آرام باش اگر می خواهی بزرگی را تجربه کنی

به یاد داشته باش که بزرگترین اقیانوس جهان هنوز هم آرام است.

محمد صاحبی بازدید : 535 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

 

اما مهمترین عاملی که باعث می‌شود تا شما بتوانید به راحتی و بدون دردسر به خواسته و آرزوی خود برسید آن است که باید حتما" آرامش داشته باشید.

شما فقط در حالت آرامش است که خواهید توانست با کائنات عالم ارتباط برقرار نمائید.

استرس و فشارهای روحی و عصبی ناشی از خشم و کینه و کدورت و غم واندوه، این ها اجازه نخواهند داد دریچه های ارتباطی شما با کائنات باز باشد.

 

آرام باشید. کائنات به آرامی کار خود را انجام می‌دهد. در روند کار کائنات هیچ شتاب و عجله ای وجود ندارد. وقتی که شما احساس آرامش داشته و صبور باشیدآن وقت است که توانسته اید با کائنات هماهنگ بشوید. اتفاقات خوب در زندگی شما زمانی رخ می‌دهند که شما احساس آرامش داشته باشید.

اگر شما احساس آرامش نداشته باشید و حالتان خوب نباشد آنگاه مانند آن است که گرد و غباری ناشی از طوفان احساسات منفی در جلوی دیدگان شما در مسیر حرکت کائنات به سوی هدفتان بوجود آمده باشد.

گویا که کائنات در این هنگام نمی‌توانند هدف خواسته شده از طرف شما را به درستی شناسائی نمایند. لذا شما دیرتر به هدفتان خواهید رسید یا اصلا" نمی‌رسید.

احساسات منفی، کیفیت اتفاقات زندگی شما را خراب می‌کنند. مثلا"  کسی هیچ وقت انتظار ندارد که در زندگی خود شاهد حوادث ناگوار باشد اما رویدادهای ناگوار زمانی پدیدار می‌شوند که آدم ها درون خودشان را مملو از احساسات منفی مانند غم و اندوه، خشم و عضب، و کینه و دشمنی نمایند.

ماهیت این احساسات منفی به گونه ای است که مسیر حرکت کائنات را از مسیر درست و مورد نظر ما تغییر می‌دهد.

به عبارتی نیروهای منفی، انرژی های منفی تولید می‌کنند و این انرژی ها قادر هستند تا کیفیت اتفاقات زندگی را به بدترین شکل ممکن تغییر بدهند.

برعکس آن هم صادق است. زمانی که شما آرام هستید و در زمان وقوع رویدادهای  ناخوشایند، کنترل احساسات و افکار خود را در اختیار دارید و اجازه نمی‌دهید که احساسات شما خراب بشود و همواره از جملات و عبارات مثبت و زیبا در سخنان خود استفاده می‌کنید، آنگاه این روند زندگی شما، تولید انرژی مثبت خواهد کرد.

انرژی مثبت آنقدر قدرت و  توانائی دارد که موجب می‌شود احساسات مثبت در خود ایجاد نموده و شکل و کیفیت اتفاقات زندگی خود را به بهترین شکل ممکن ایجاد کنید.

در واقع کیفیت اتفاقات زندگی در آینده به صورت خام هستند. مانند یک تکه کاغذ سفید که هنوز روی آن چیزی نوشته نشده است.

شما دو راه پیش رو دارید. یکی اینکه می‌توانید با احساسات منفی مانند غم و اندوه و ناراحتی و خشم و عصبانیت، شکل و کیفیت اتفاقاتی که قرار است در زندگی آینده شما رخ بدهد را خراب کنید و راه دوم این است که با خونسردی و آرامش و افکار مثبت، احساسات مثبت در خود ایجاد نموده و شکل و کیفیت اتفاقات زندگی خود را به بهترین شکل ممکن ایجاد نمائید.

در این جهان هیچ رویدادی بصورت تصادفی رخ نمی‌دهد. شما هیچ  رخدادی را به شکل تصادفی و شانسی تجربه نخواهید کرد. این خود شما هستید که کیفیت اتفاقات زندگی خودتان را تعیین می‌کنید.

وقتی که آرام هستید و احساس مثبت و خوبی دارید آنگاه دست به هر کاری که بزنید به خوبی به اتمام خواهد رسید. اگر به اداره ای برای انجام کاری رفته باشید آنگاه کار شما توسط کائنات مدیریت شده و بر خلاف تصور، به بهترین شکل ممکن کارتان را به انجام خواهند رساند. به گونه ای حتی موجب تعجب شما را فراهم خواهد آورد!

اگر قرار است با شخصی ملاقات داشته باشید، آن ملاقات به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. اگر قرار است کالایی را خریداری نمائید بهترین نوع آن نصیبتان می‌شود.

اگر قرار است با کسی مذاکره ای داشته باشید آنگاه خواهید دید که آن مذاکره به بهترین شکل ممکن به انجام می‌رسد.

وقتی احساس شما خوب است، هرگز منتظر تاکسی نخواهید ماند. همین که به خیابان وارد بشوید طولی نخواهد کشید که یک تاکسی جلوی پای شما توقف نموده و شما را به مقصد می‌رساند.

وقتی مشکلی برایتان پیش می‌آید، در کوتاه ترین زمان مئسله شما حل می‌شود.

به یادداشته باشید تمام این اتفاقات قشنگ و خوشایند فقط زمانی رخ خواهند داد که شما دارای احساس آرام و مثبتی باشید.

حالتان خوب باشد. خونسرد و صبور باشید. از کوره در نروید. خشمگین نشوید. عجله نداشته باشید. آرام و مثبت سخن بگوئید و آرام و مثبت حرکت کنید.

نسبت به دیگران خوش بین باشید. افکار منفی را به طور کلی از ذهن خود بیرون کنید. شما فقط در این حالت است که خواهید توانست اتفاقات آینده زندگی خود را به بهترین شکل ممکن تجربه نمائید.

وقتی شما احساس خوبی دارید و آرام هستید کائنات به صورت اتوماتیک وظیفه خود را در قبال شما به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. هرگز تصور نکنید که شما یک موجود تنها در این جهان هستی می‌باشید.

خیر. شما هم جزئی از این کائنات عالم هستید. ما همه زیر مجموعه این کائنات هستیم. کائنات خداوند مهربان. کوچکترین موجودات ذره بینی در کف اقیانوس‌ها تا اتم های تشکیل دهنده سیارات و کرات آسمانی، همه جزئی از کائنات خداوند هستند.

پس هرگز تصور نکنید که شما تنها رها شده اید و هر کاری که دلتان خواست می‌توانید انجام بدهید و کسی به کسی نیست. بله شما اختیار کامل دارید و می‌توانید هر کاری که دلتان بخواهد بکنید اما باید این را هم بدانید که هر کاری، معادل خودش بازتاب دارد.

اگر کسی قوانین کائنات را نادیده بگیرد، آنگاه کائنات او را به نحوی شایسته مجازات خواهند نمود. برعکس کسی هم که به قوانین کائنات احترام بگذارد و طبق آن رفتار نماید، کائنات او را مورد ستایش قرار داده و پاداش خواهند داد.

در این جهان هستی، کوچکترین بی عدالتی وجود ندارد. تمام هستی بر مبنای عدل بنا نهاده شده است.

گاهی اوقات می‌شنویم که گفته می‌شود پس عدالت کجاست. چرا این همه بی عدالتی در جهان مشاهده می‌شود.

باید بدانید که خیلی از اتفاقاتی را که ما بی عدالتی به حساب می‌آوریم از نظر کائنات عین عدالت است. ما از بطن اتفاقاتی که در این جهان رخ می‌دهد بی اطلاع هستیم. ما فقط ظاهر اتفاقات را می‌بینیم. یک صورت بیرونی از هر حادثه‌ای را مشاهده کرده و بر مبنای آن مشاهده، اظهار نظر می‌کنیم.

در اینجا خالی از لطف نیست که حکایتی قدیمی برایتان نقل کنم. امیدوارم حوصله شما سر نرفته باشد.

حضرت موسی علیه السلام به خداوند عرض کرد که خدایا من را از بعضی از اسرارت آگاه کن.

از جانب خداوند مهربان ندا آمد که ای موسی، به بالای فلان تپه برو و از آن بالا، پائین را نظاره کن.

حضرت موسی طبق دستور خداوند به بالای آن تپه رفت و به پائین چشم دوخت.

مدتی نگذشته بود که مردی سوار بر اسب از دور پیدا شد.

سوار نزدیک رودخانه‌ای که از پائین تپه می‌گذشت، ایستاد. از اسب پیاده شد و خودش و اسبش آب خوردند و بعد از استراحتی کوتاه مجددا" سوار بر اسب به راه خود ادامه داد.

در هنگام رفتن کیسه طلائی که به همراه داشت از بند کمربندش رها شد و به زمین افتاد و او متوجه نشد و رفت.

هنوز ساعتی نگذشته بود که نوجوانی با گله گوسفندان به کنار رودخانه آمدند. گوسفندها آب خوردند و آن چوپان جوان هم بعد از نوشیدن آب و قدری استراحت قصد حرکت داشت که ناگاه متوجه کیسه طلا شد و آن را برداشت و با خوشحالی به همراه گله به راه افتاد و رفت.

حضرت موسی علیه السلام که همچنان ناظر این صحنه ها بود دید که پیرمردی نابینا در حال نزدیک شدن به کنار رودخانه است.

پیرمرد عصا زنان خود را به کنار رودخانه رساند و بعد از نوشیدن قدری آب، قصد ادامه راه را داشت که در این هنگام مرد اسب سوار که متوجه مفقود شدن کیسه طلایش شده بود با سرعت خودش را به کنار رودخانه رسانید.

از آنجائی که متوجه حضور چوپان جوان و گله گوسفندانش نشده بود لذا با دیدن پیرمرد نابینا او را خطاب قرار داد و کیسه طلایش را از او درخواست کرد.

پیرمرد نابینا که از همه جا بی خبر بود اظهار بی اطلاعی نمود. اما مرد اسب سوار زیر بار نرفته و به گمان اینکه وی دروغ می‌گوید و کیسه طلا را خودش برداشته است، با عصبانیت تمام شمشیر کشید و پیرمرد را در همان محل به قتل رسانید و رفت.

در این هنگام حضرت موسی علیه السلام که نظاره گر ماجرا بود به شدت متعجب شد و رو به آسمان نمود و عرض کرد:

" پروردگارا کیسه طلا را کسی دیگر برد و سر دیگری از تن جدا شد؟! چگونه چنین چیزی ممکن است".

که در این هنگام از طرف خداوند ندا رسید که ای موسی، هیچ کسی از اسرار من آگاه نیست و هر کاری در این جهان بر اساس  حکمت و عدل صورت می‌پذیرد.

آن کودکی که کیسه طلا را بدست آورد و رفت، در واقع چوپان گله گوسفندان آن مرد اسب سوار بود و مدت ها بود که آن مرد مزد آن چوپان را نداده بود. به این طریق او را به مال خود رساندیم. و اما آن پیرمرد نابینا سالها پیش در جوانی، پدر آن مرد اسب سوار را کشته بود و به این وسیله انتقام پدر خود را گرفت و او به سزای عملش رسید.

خوب همانگونه که حضرت موسی علیه السلام بسیار متعجب شد، ما هم در زندگی روزمره خود اتفاقات زیادی می‌بینیم که به شدت باعث تعجب و شگفتی ما می‌شود. و حتی  گاهی اوقات ما اظهار نظرهای عجولانه ای هم می‌کنیم.

اما نباید فراموش کرد که ما از ذات اتفاقات خبر نداریم و فقط خداوند مهربان است که به تمام امور احاطه کامل دارد.

این جهان هستی به اراده او مدیریت می‌شود. هیچ رویدادی بدون دلیل رخ نمی‌دهد. هر کاری بازتاب خاص خودش را دارد. وقتی کسی عصبانی شده و پرخاشگری می‌کند به صورت اتوماتیک مورد خشم و پرخاشگری دیگران واقع خواهد شد.

وقتی کسی با دیگران با لحن و عبارات زشت و ناپسند سخن می‌گوید قطعا" علاوه بر اینکه با وی بد سخن خواهند گفت، ممکن است اتفاقات دیگری هم برایش رخ بدهد که اصلا" انتطار دریافت آنها را نداشته است.

داشتن آرامش و خونسرد بودن در زندگی مخصوصا" زمانی که در یک موقعیت ناخوشایند واقع می‌شوید باعث خواهد شد که مدیریت کیفیت اتفاقات را بدست بگیرید.

آنگاه خواهید دید که علاوه بر اینکه آن اتفاق به نحو  خوشایندی خاتمه پیدا کرده بلکه کیفیت اتفاقات آتی هم به نحو مطلوبی رخ خواهند داد.

ما با نظر و دید کوتاه و ضعیف خودمان نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهند اظهار نظر می‌کنیم. این اظهار نظر ما نمی‌تواند همیشه درست باشد. پس هیچ گاه نسبت به اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می‌دهد گله و شکایت نداشته باشید.

گله و شکایت به نوعی اعتراض و ناسپاسی است. ناسپاسی یعنی عدم رضایت و در واقع اعتراض به خداوند و کائناتش است.

اعتراض به اینکه من از شرایط فعلی رضایت ندارم. حتما" اشکالی در این جهان هستی و قوانین آن وجود دارد. این نوع نگاه و نگرش به کائنات و اتفاقات زندگی باعث می‌شود که ما مورد مجازات کائنات واقع بشویم.

کائنات افراد ناسپاس را به شدت مجازات خواهد کرد. مجازات کائنات بسیار وحشتناک است. مجازاتی که آدمها خودشان برای خودشان با نوع افکار و احساسات منفی خودشان جذب کرده اند.

اما اگر شما آرام باشید و همواره احساس مثبت و خوبی داشته باشید، کائنات آنچنان با شما با محبت و مهربانی رفتار خواهد کرد که خودتان هم متعجب می‌شوید.

کائنات قانونمند است. هوشمند آفریده شده است. هیچ تفاوتی بین آدمها نمی‌تواند قائل بشود. هر کسی بر مبنای کارهایی که انجام می‌دهد بازتابش را خواهد دید. کسی که از چراغ قرمز راهنمائی عبور می‌کند، خاطی است و باید جریمه شود.

چراغ راهنما یا دوربین کنترل سرعت هرگز نمی‌تواند تشخیص بدهد که راننده اتومبیلی چون یک شخصیت مقام دار است پس نباید جریمه بشود. یا مثلا" راننده ای دیگر چون آدم منفی بافی است باید بیشتر جریمه شود. دوربین طبق برنامه ای که به آن داده شده هر اتومبیلی که از سرعت تعیین شده فراتر برود را خاطی تشخیص داده و آن را ثبت خواهد نمود.

پس اجازه بدهید کائنات کار خودش را بکند. از پیش اتفاقات زندگی را پیش بینی نکنید. کائنات کار خود را به خوبی بلد است. شما در زمان حال به ببرید و در زمان حال بهترین احساس و افکار را داشته باشید. بقیه با کائنات است.

شما فقط کافی است که اکنون احساس خوبی  داشته باشید. احساس آرامی داشته باشید. علت اینکه می‌گویم نباید اتفاقات آینده را از پیش تعیین کنید و به آنها فکر کنید این است که اکثر اوقات ما نمی‌توانیم کنترل دقیق و کاملی روی افکار خود داشته باشیم لذا درحین فکر کردن و تصور اتفاقات آینده، در مسیر اشتباهی وارد شده و کیفیت تصورات و تجسم ما شکل منفی به خود می‌گیرد.

اگر بتوانیم با احساس آرام و مثبت و به زیبایی از آینده شکلی مناسب و زیبا ترسیم کنیم بسیار هم خوب است اما اکثر اوقات این اتفاق رخ نمی‌دهد.

به همین خاطر از تصویر سازی ذهنی برای اتفاقات آینده خودداری کنید. اگر می‌خوهید اتفاقات آینده به شکل مطلوبی برایتان رخ بدهند، همین الان دست به کار شوید. همین الان احساس خوبی داشته باشید. لحظه ها را در یابید و به آنها شکل زیبایی بدهید. بابت آینده هم خیالتان راحت باشد چون شما به این ترتیب بیمه شده اید. وقتی اکنون احساس خوب و آرام و مثبتی داشته باشید به صورت اتوماتیک اتفاقات آینده تضمین خواهند شد.

این گفته ها اصلا" به این معنا نیست که از داشتن برنامه ریزی برای اهدافتان خودداری نمائید. خیر. اهداف شما باید کاملا مشخص و شفاف باشند تا بتوانید در جهت آنها گام بردارید اما به هیچ عنوان نباید از آنها تصوری منفی در ذهن داشته باشید. اگر می‌توانید یک تصویر زیبا از اهداف خود در آینده در ذهنتان ایجاد کنید اگر نه، لطفا" فقط به زمان تمرکز نمائید.

وجود افکار منفی و تصویر نادرست از کیفیت اتفاقات آینده باعث می‌شود که ما دچار دلهره و استرس بشویم. دلهره و استرس ایجاد احساس منفی خواهد کرد.

وقتی احساس، خراب و منفی شد آنگاه به صورت اتوماتیک پیامهای منفی به ضمیرناخودآگاه و کائنات ارسال می‌شود. در حالی که هنوز زمان پدیدار شدن آن اتفاق مورد نظر ما نرسیده است و ما از الان شروع کرده ایم به شکل دادن به آن اتفاق.

استرس و دلهره که از احساسات منفی به شمار می‌رود باعث می‌شود که کائنات سیگنال های منفی دریافت نمایند. لذا این احساس منفی ما در واقع یک بار انرژی منفی برای اتفاقی که قرار است در آینده رخ بدهد ایجاد می‌کند.

آن بار انرژی منفی، ضمیمه  آن اتفاق شده و در زمان وقوع رویداد مورد نظر، آن رویداد به شکل ناخوشایندی برای ما رخ می‌دهد. طوری که ممکن است ما را دچار شوک نماید. به یاد داشته باشید که تمام حوادث و اتفاقات زندگی از قبل توسط ما چیدمان می‌شوند. این خود ما هستیم که به اتفاقات آینده جان می‌دهیم.

این خود ما هستیم که با احساسات منفی خود باعث می‌شویم رویدادهای زندگی در آینده احیانا" به شکل ناخوشایندی شکل بگیرند. هستند کسانی که همیشه رویدادهای زندگی خود را به بهترین شکل ممکن تجربه می‌کنند.

نه تصادفی، نه بیماری، و نه هیچ حادثه  ناگوار دیگری به سراغشان نمی‌رود. آنها هرگز استثنا نیستند و احیانا" مورد پارتی بازی کائنات هم واقع نشده اند. آنها فقط از قوانین کائنات پیروی نموده اند. آنها آرام هستند. شاد هستند. شکرگزار هستند. خوش اخلاق وخوش رو هستند. مهربان هستند. با گذشت هستند. در چنین شرایطی تمامی رویدادهای زندگی به بهترین شکل ممکن رخ خواهند داد.

دست از اعتراض و شکایت بردارید و به تمام داشته هایتان فکر کنید.

بابت نداشته هایتان گله و شکایت نداشته باشید که کائنات نمی‌توانند تشخیص بدهند که شما برای چه ناله و شکایت سر داده اید.

کائنات فقط بار منفی گله و شکایت و ناسپاسی را دریافت می‌کند. بار منفی ناسپاسی و گله و شکایت آنقدر سنگین و خطرناک است که می‌تواند کیفیت اتفاقات زندگی را به بدترین شکل ممکن رقم بزند.

از بابت داشته  هایتان شکرگزار باشید. بدین ترتیب با ایجاد احساس آرام و مثبت در خود مطمئن باشید که به بقیه خواسته های خود هم به بهترین شکل ممکن خواهید رسید. ان شالله

کائنات به هیچ عنوان متوجه نمی‌شود که شما به خاطر چه چیزی ناراحت هستید. کائنات نمی‌گوید که چون شما به خاطر اینکه مثلا" فلانی به شما توهین کرده الان ناراحت و عصبانی و خشمگین هستید، پس باید او را مجازات نماید. نه چنین نیست. کائنات با کل موضوع کاری ندارد.

کائنات فقط عبارات و اصطلاحاتی که دارای بار انرژی منفی یا مثبت هستند را دریافت می‌کند.

مثلا" یک شخصی ناراحت و غمگین است. کائنات بررسی نمی‌کند که چرا این شخص ناراحت و غمگین است. چون غم و اندوه دارای بار منفی هستند و ایجاد احساس منفی می‌کنند.

لذا احساس منفی در قالب غم و اندوه به کائنات ارسال می‌شود و کائنات فقط آن را دریافت خواهد نمود.  وقتی هم که پیامی حاوی احساس غم و اندوه دریافت کرد، هیچ وقت متوجه نمی‌شود که این ناراحتی واقعی است یا خیر. یا اینکه شما بابت این ناراحتی حق به جانب هستید یا اینکه غم و اندوه شما بی مورد است. کائنات با دریافت احساس منفی، دقیقا" باید معادل احساس منفی را در قالب اتفاقات زندگی، به وی بازگرداند.

برعکس. وقتی کسی همواره شکرگزار و شاد است. بابت داشته های فعلی خود سپاسگزار است و همیشه احساس مثبت و آرامی دارد در واقع در هر لحظه درحال ارسال سیگنال های مثبت به کائنات است.

کائنات وقتی احساس خوب و خوشحالی و رضایت را از جانب شما دریافت کرد، باز هم متوجه نمی‌شود که شما چرا خوشحال و شاد و راضی هستید. اصلا" کاری به این چیزها ندارد. کائنات فقط احساس مثبت و خوشحالی و رضایت شما را دریافت خواهد نمود.

احساس خوشحالی و رضایت برای کائنات به این مفهوم است که این شخص در حال تجربه  اتفاقات خوب و زیبا است. چرا که فقط رخدادن اتفاقات خوب و قشنگ است که باعث خواهد شد شخصی خوشحال و رضایتمند باشد.

لذا کائنات با دریافت احساس مثبت شما، معادل آن احساس را در قالب اتفاقات آتی زندگی شما به خودتان باز می‌گرداند.

ممکن است کسی بگوید ای بابا با این همه مشکل مگر می‌شود راضی و شکرگزار بود؟

بله حق با شماست. اما این موضوع را خود شما و من می‌دانیم. فراموش نکنید که کائنات هرگز متوجه این منظور من و شما نمی‌شود. کائنات فقط با نوع احساس مثبت یا منفی ما کار دارد و به آن پاسخ می‌دهد.

اگر الان وضعیت شما مورد رضایت و دلخواهتان نیست نباید با ایجاد احساس منفی در خود به ادامه دار شدن این اتفاقات ناخوشایند دامن بزنید. در واقع ما گاهی اوقات از روی خشم و عصبانیت و اعتراض، همان مسیر اشتباه قبلی را تکرار می‌کنیم و متعجب هم می‌شویم از اینکه چرا اتفاقات ناگوار برای ما تمامی ندارد.

اتفاقات خوب یا بد هرگز تمام نمی‌شوند. کائنات آن قدر قدرتمند است که می‌تواند برای بینهایت سال اتفاقات خوب یا بد تدارک ببیند.

کائنات مانند غول چراغ جادو است. او فقط دستوری را که ما برایش ارسال می‌کنیم را به اجرا در می‌آورد.

در فیلم علائدین و چراغ جادو، علائدین از غول چراغ سوال می‌کند که چرا تو خودت را از این چراغ نجات نمی‌دهی؟

پاسخ غول چراغ بسیار جالب و تعمق بر انگیز است. می‌گوید:" من هرگز نمی‌توانم به خواسته خودم عمل کنم. در واقع من از خودم هیچ اختیار و قدرتی ندارم. فقط دستوراتی که توسط ارباب من که مالک چراغ جادو است، دارای قدرت بوده و می‌تواند به اجرا در بیاید".

کائنات هم چنین است. کائنات از خود هیچ اختیاری ندارد. هر آنچه که شما در قالب احساسات منفی یا مثبت برایش ارسال می‌کنید آنرا تبدیل به معادل فیزیکی آن می‌کند و تحویل شما می‌دهد.

ممکن است که من مدت ها افکار مثبت داشته باشم و دائما" از جملات مثبت استفاده نمایم اما هیچ اتفاق قابل ملاحظه ای را در زندگی خود تجربه نکنم.

فراموش نباید کرد که کائنات بسیار دقیق و هوشمند عمل می‌کند. اگر هنوز اتفاق قابل ملاحظه ای در زندگی شما رخ نداده به این  معناست که شما به تمام قوانین کائنات عمل نکرده اید.

حتی اگر یک قسمت از آن رعایت نشود هرگز کیفیت اتفاق مورد نظر رضایت بخش نخواهد بود. زیرا که ما مصالح و لوازم کافی برای ایجاد آن اتفاق را فراهم نکرده ایم.

لازم به تکرار است که داشتن احساس آرام و مثبت اولین فاکتور در ارائه دستور و فرمان به کائنات عالم است. به عبارتی شما تا احساس آرام و مثبتی در خود نداشته باشید هرگز نمی‌توانید با تکرار جملات مثبت و تصویرسازی ذهنی و تابلوی کائنات و هر کاری دیگر به موفقیت برسید.

شما ابتدا باید آرام باشید. خونسرد باشید. خوشحال باشید. شادی را فراموش نکنید. کائنات همه شاد هستند. درختان و گل ها و گیاهان و جانوران و تمامی ستارگان و آسمان و زمین و زمان همه شاد هستند. هیچ نشانه ای از غم و اندوه در آنها دیده نمی‌شود.

هرگز خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. دیگران و زندگی آنها دقیقا" آن چیزی که ما از دور شاهد آن هستیم نیست. واقعیت زندگی و وجودی هر کسی با آن چه که از بیرون قابل دیدن است کاملا" متفاوت است.

خودتان را با دیگران و امکانات آنها مقایسه نکنید. به جای غصه خوردن و حتی قبطه خوردن به دیگران و موقعیت آنها، در دل خود از بابت آنها خوشحال باشید. برایشان آرزوی سلامتی و خوشبختی و شادی نمائید.

از اینکه بعضی ها بیشتر از شما دارند ناراحت و غمگین نشوید. بلافاصله به یاد قانون کائنات افتاده و بدانید که وقتی احساس غم و اندوه را دریافت می‌کند، دیگر نمی‌تواند تشخیص بدهد که این غم و اندوه بابت غصه خوردن  از این است که مثلا" فلانی اتومبیل مدل بالاتری نسبت به من دارد.

کائنات بار منفی احساس غم و اندوه را دریافت کرده و معادل آنرا در کیفیت اتفاقات زندگی شما به نمایش می‌گذارد. یعنی هم از آن طرف غصه دارایی دیگران را خورده ایم و هم اتفاقات بدتری را تجربه نموده ایم.

کاری به کار دیگران نداشته باشید. برای خودتان زندگی کنید. کیفیت اتفاقات زندگی هرکسی فقط توسط خودش تدارک دیده خواهد شد.

هیچ کسی غیر از شما قادر نیست تاثیری در کیفیت اتفاقات زندگی شما ایجاد نماید. مثلا" هیچ کسی نمی‌تواند با نفرین و دعای بد باعث بشود که کیفیت اتفاقات زندگی شما خراب بشود.

دعا و نفرین دیگران به خودشان بازگشت خواهد کرد. چون همانطور که گفته شد برای کائنات فرقی ندارد که این دعا و نفرین برای چه کسی است. چون دعا و نفرین بار احساسی منفی دارد لذا کائنات بادریافت بار احساسی منفی دعای بد و نفرین، معادل همان را به فرستنده اش بر می‌گرداند.

تصادف یا بیماری، نتیجه افکار و احساسات منفی ماست که به خودمان بازگشت خواهد کرد. البته هیج کسی بعد از تصادف یا بیمار شدن هرگز نخواهد گفت که من به خاطر اشتباهات خودم و احساسات منفی و مخربی که در خودم ایجاد کردم به این سرنوشت دچار شدم. اما شما بدانید که هیچ اتفاقی مانند تصادف و بیماری هم بدون دلیل توسط کائنات برای کسی فرستاده نمی‌شود. لذا کائنات مو لای درزش نمی‌رود و فوق العاده دقیق است.

دوستی دارم که همیشه احساس مثبت و زیبایی دارد.

او هنگام تجربه اتفاقات ناخوشایند بلافاصله به فکر فرو می‌رود و به گذشته خود می‌اندیشد. به چند ساعت پیش یا یک روز پیش. او در فکر فرو می‌رود که چه کار منفی ممکن است از او سر زده باشد که الان این اتفاق برایش رخ داده است.

اتفاقاتی مانند زخمی شدن نوک انگشتش یا برخورد پایش با یک سنگ.

او در فکر فرو می‌رفت و به کارهای خود اعم از سخنان و افکار و احساساتش می‌اندیشید. و بلاخره متوجه اشتباه خود می‌شد. از خداوند طلب بخشش می‌کرد و تصمیم می‌گرفت که دیگر آن اشتباه را تکرار نکند.

با انجام این فرایند، احساس مثبتی در وی پدیدار می‌گشت. یک حس رضایت و خوشنودی که این احساس مثبت وقتی به کائنات ارسال می‌شد آنگاه کائنات هم معادل همان احساس مثبت را در قالب کیفیت اتفاقات خوب و خوشایند در زندگی وی به ایشان باز می‌گرداند.

پس به خداوند و کائناتش اعتماد داشته باشید. بابت تمام داشته هایتان از خداوند سپاسگزار باشید و اظهار رضایت کنید. از بابت این اظهار رضایت خوشحال باشید و اینگونه با ایجاد احساس مثبت و زیبا در خود، کیفیت اتفاقات زندگی خودتان را زیبا و خوشایند تدارک ببینید.

اطمینان داشته باشید که اگر از الان شروع کنید به تمرین فرمول های ساده ارائه شده در این بخش، قطعا" کیفیت اتفاقات زندگی شما در آینده آن قدر زیبا خواهند شد که باعث تعجب شما خواهد شد.

شما با افکار و احساسات مثبت و آرام، همیشه سلامت و شاد هستید. ان شالله.

پایان

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگ احساس آرام می خواهد بگوید که در این جهان هیچ رویدادی تصادفی رخ نمی‌دهد و هر پیش آمدی نتیجه سخنان،افکار و خصوصا" احساسات مثبت یا منفی ما است که در قالب اتفاقات و حوادث خوشایند یا ناخوشایند در زندگی ما پدیدار می‌شوند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطلب های سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 6,991
  • بازدید سال : 52,739
  • بازدید کلی : 3,040,563