loading...
احساس آرام _ ارتباط با ضمیرناخودآگاه و کائنات
احساس آرام

همیشه آرام باش اگر می خواهی بزرگی را تجربه کنی

به یاد داشته باش که بزرگترین اقیانوس جهان هنوز هم آرام است.

محمد صاحبی بازدید : 601 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

 

وقتی که ما شروع به فکر کردن و تجسم یک اتفاق به شکل ناخوشایند می‌کنیم در واقع در حال ارسال فرکانس های خاصی به کائنات از طریق ضمیرناخودآگاه خود هستیم.

نکته جالب اینجاست که وقتی ما صحنه ای را در ذهن خود مجسم کردیم، معمولا اگر آن تجسم خیلی حساس و مهم باشد به همراه آن در ما یک احساس خاصی هم ایجاد می‌گردد. احساسی که فرکانسش دقیقا" با فرکانس آن افکار به تصویر کشیده شده در ذهن ما یکی هستند.

وقتی احساسی در ما ایجاد می‌شود، بصورت اتوماتیک فرکانس آن احساس از طریق ضمیرناخودآگاه ما به کائنات انتقال پیدا می‌کند.

کائنات متوجه نمی‌شوند که این احساس فقط نتیجه یک تصویر سازی ذهنی بوده است و هنوز اتفاقی را تجربه نکرده ایم. لذا شروع به کار نموده و کیفیت اتفاقات زندگی ما را به گونه ای چیدمان می‌کند که نتیجه و بازتابش دقیقا همان احساسی می‌شود که ما در خود ایجاد کرده و برایش فرستاده بودیم.

اتفاقات زندگی تصادفی نیستند. بلکه تمام آنها نتیجه افکار، سخنان و کارهایی است که ما در طی شبانه روز انجام می‌دهیم و مطابق آن احساسی خاص در رابطه با آن تولید می‌کنیم.

کائنات موظف هستند کیفیت اتفاقات زندگی ما را دقیقا بر طبق همان احساسی که ما برایش ارسال می‌کنیم تدارک ببینند. نه ذره ای بیشتر و نه ذره ای کمتر.

پس لطفا" هیچ اتفاقی را در ذهن خود از قبل پیش بینی نکنید. به آن فکر نکنید. منظورم این است که آن اتفاقات را بصورت منفی و ناخوشایند در ذهن خود مجسم نکنید.

اگر می‌توانید آن اتفاق را بصورت زیبا و خوشایند در ذهنتان تصور کنید که هیچ، لطفا" انجام بدهید خیلی هم عالی، اما اگر نمی‌توانید این کار را انجام بدهید، از تجسم کردن آن اتفاق به شکل منفی هم خودداری نمائید.

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا گاهی دلتان شور می‌زند؟ با اینکه هنوز اتفاقی رخ نداده است اما  گاهی  شما دچار دلشوره می‌شوید.

بله درست است که هنوز اتفاقی رخ نداده است اما این دلشوره های بی مورد شما دقیقا" در حال ارسال به کائنات عالم هستند. کائنات این دلشوره های بی‌مورد را به حساب درخواست شما برای شکل دادن به کیفیت اتفاقات زندگی شما در آینده قلمداد خواهند کرد.

کائنات نمی‌توانند بفهمند که شما منظور بدی از این تفکر و احساس نداشتید. معمولا" شنیده اید که می‌گویند، دل من شور می‌زد و می‌دانستم که این اتفاق به این شکل روی خواهد داد.

وقتی کسی دلش شور می‌زند در واقع در حال تجسم کردن اتفاقی به شکل ناخوشایند در ذهن خود است. همانطور که در بالا اشاره شد وقتی شما در حال به تصویر کشیدن یک اتفاق ناخوشایند در ذهن خود هستید درست در همان لحظه گویا فرمان دادن به غول چراغ جادوی ذهن خود و کائنات هستید.

در حال صادر کردن فرمانی که شکل آن اتفاق را در آینده دقیقا" به همان صورتی که شما در زمان دلشوره داشتن در خود ایجاد کرده بودید برایتان پدیدار نماید.

پس شما خودتان اتفاقات زندگی خود را در آینده به شکل ناخوشایند پدیدار می‌کنید. هیچ شانس و تقدیری در کار نیست. این خود شما هستید که با به تصویر کشیدن نامطلوب اتفاقات آینده در ذهن خود به آنها قالب منفی و ناخوشایند می‌دهید.

یک راه حل ساده:

اگر قرار است در روزهای آینده کاری را به انجام برسانید به هیچ عنوان تصویر ناخوشایندی از آن در ذهن خود ایجاد نکنید. اصلا" در موردش فکر نکنید. خودتان را باچیزهای دیگر مشغول کنید.

نیازی نیست شما در مورد آن فکر کنید، فقط در زمان حال زندگی کنید. زمان حال خود را خراب نکنید. به هر طریقی که می‌توانید حس و حال خودتان را خوب و رضایت بخش کنید. اگر با یک آهنگ شاد می‌توانید آن احساس خوب را در خود ایجاد نمائید حتما" این کار را انجام بدهید.

اگر این حس خوب با ملاقات یک دوست قدیمی و یا یک گردش در بازار ایجاد می‌شود حتما" این کار را بکنید. به هر شکلی که می‌توانید فقط احساس زمان حال خود را در حالت خوب و پایدار حفظ کنید و اجازه ندهید که آن خراب بشود.

اگر شما بتوانید در زمان حال به سر ببرید و همیشه یک احساس شاد و خوشایند پایدار در خود ایجاد کنید، آنگاه به صورت اتوماتیک بدون اینکه اصلا حتی خودتان متوجه بشوید کیفیت اتفاقات زندگی شما به شکل زیبایی از آب در خواهند آمد.

شاید تعجب کنید اما این واقعیت دارد.

وقتی شما در زمان حال حاضر حس خوبی دارید درست در همان لحظه در حال فرستادن سیگنال ها و فرکانس هایی مثبت به کائنات هستید. کائنات عالم در هر لحظه در حال دریافت این سیگنال ها از طرف شما هستند.

شما با ارسال فرکانس های مثبت که با احساس خوب و مثبت ایجاد می‌کنید باعث خواهید شد که کائنات عالم کیفیت اتفاقات زندگی شما را در مدار مثبت و خوشایندی قرار بدهند.

به عبارتی شما در مدار اتفاقات خوبی قرار می‌گیرید. دراین مدار فقط اتفاقات و رویدادهای خوب وجود دارد. تا زمانی که شما از این مدار خارج نشده اید همچنان تمام اتفاقات زندگی شما به شکل زیبایی روی خواهند داد.

تا زمانی که شما احساس بدی پیدا نکرده اید، مانند عصبانیت و کینه و حسادت و غم و اندوه، همچنان در مدار مثبت کائنات قرار دارید و اتفاقات زندگی شما یکی پس ازدیگری خوب خواهند بود.

شاید بگوئید کدام اتفاق خوب؟ من مدت هاست که اتفاق خوبی را تجربه نکرده‌ام.

لطفا" هرگز اینگونه فکر نکنید. کائنات به شدت هوشمند هستند.

شما همین الان سالم و سرحال و درحال خواندن این مطالب هستید. این به معنای آن است که شما در مدار مثبت کائنات قرار دارید.

شما تا همین قدر به کائنات سفارش داده اید. حداقل افکار منفی و تصورات منفی و بد نداشته اید که الان شاهد اتفاقات ناگوار باشید.

ممکن است همین الان شخصی در بیمارستان در حال تجربه یک عمل جراحی مغز یا قلب باشد. شاید هم شخصی به شدت با خودروی خود تصادف نموده است و الان در بزرگراه در انتظار نیروهای امداد رسان است. شاید شخصی همین الان در بستر بیماری خوابیده و به شدت درد می‌کشد.

شاید شخصی همین الان در گوشه زندان مشغول سپری کردن دوران حبس خود است. و خیلی آدمهای دیگر که الان در حال حاضر مانند شما نیستند.

پس هرگز ناسپاس نباشید و یقین داشته باشید که هر آنچه که الان در حال تجربه آن هستید دقیقا" همان چیزهایی است که شما در گذشته در ذهن خود تصور کرده اید و بازتاب همان کارهایی است که قبلا" انجام داده اید.

نتیجه همان سخنانی است که به زبان آورده اید که باعث شده شما احساس خوب و مثبتی داشته باشید و در نتیجه الان سرحال و سلامت باشید.

قدر این نعمت ها را بدانید و هرگز خودتان را با کسی مقایسه نکنید.

شما منحصر به فرد هستید. هیچ کسی در ایجاد شکل و کیفیت اتفاقات زندگی شما به جز خودتان نقش ندارد. کائنات به دیگران اجازه نمی‌دهد که بتوانند تاثیری در آینده و کیفیت اتفاقات زندگی شما ایجاد نمایند.

شما در هر لحظه در حال طراحی و شکل دادن به اتفاقات آینده زندگی خود هستید. پس همین الان تصمیم بگیرید و شروع کنید به اینکه همیشه احساس خوب و مثبتی داشته باشید.

اما چگونه می‌توان احساس خوبی داشت؟

مرقب گفتارتان باشید و زود از کوره در نروید. آرامش داشته باشید و به دیگران احترام بگذارید. هرچند ابتدا باید برای خودتان ارزش و احترام قائل باشید تا بتوانید به دیگران با دید محترمانه نگاه کنید.

خودتان و دیگران را دوست داشته باشید.

زیبا صحبت کنید اما زیاد صحبت نکنید لطفا".

اگر چیزی باعث ناراحتی شما می‌شود از آن دوری کنید.

از نگاه کردن و گوش سپردن به برنامه هایی که باعث می‌شوند احساس شما خراب بشود خودداری کنید.

با افرادی گفتگو نکنید که حال شما را خراب می‌کنند و باعث می‌شوند حس شما خراب و منفی بشود.

به همین راحتی شما قادر هستید کیفیت اتفاقات زندگی خود را در آینده به بهترین شکل ممکن تجربه نمائید.

همیشه شاد و سلامت باشید.

پایان

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگ احساس آرام می خواهد بگوید که در این جهان هیچ رویدادی تصادفی رخ نمی‌دهد و هر پیش آمدی نتیجه سخنان،افکار و خصوصا" احساسات مثبت یا منفی ما است که در قالب اتفاقات و حوادث خوشایند یا ناخوشایند در زندگی ما پدیدار می‌شوند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطلب های سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 579
  • باردید دیروز : 1,751
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 4,014
  • بازدید ماه : 6,951
  • بازدید سال : 52,699
  • بازدید کلی : 3,040,523