loading...
احساس آرام _ ارتباط با ضمیرناخودآگاه و کائنات
احساس آرام

همیشه آرام باش اگر می خواهی بزرگی را تجربه کنی

به یاد داشته باش که بزرگترین اقیانوس جهان هنوز هم آرام است.

محمد صاحبی بازدید : 965 یکشنبه 23 دی 1397 نظرات (0)

 

علت متمایز  شدن جادوگر از افراد دیگر در ذهن شما کارهای خارق العاده‌ای است که ایشان انجام می‌دهند. کارهایی که به ظاهر از حیطه قدرت معمولی ما آدمها خارج است.

یک قدرت مافوق بشری که می‌تواند کارهایی که حتی ما قادر به تصور کردنشان هم نیستیم را به انجام برساند. یا کارهای بسیار سختی که ممکن است برای ما بسیار طاقت فرسا باشد را به راحتی و مثل آب خوردن انجام بدهند.

لذت و هیجان کار یک جادوگر هم دقیقا در همین است که ما را دچار نوعی ترس و دلهره کرده و به یک تعجب خیلی جدی وا می‌دارد.

کار جادوگر در واقع غیر معمول و غیر معقول به نظر می‌رسد. به همین خاطر تعجب ما را بر می‌انگیزد. کاری که به نظر ما، با عقل سلیم  مغایرت دارد.

سالیان سال بود که آدمی  نمی‌دانست که خود، در واقع  یک جادوگر است  و به یک عصای جادویی مجهز می‌باشد. سالیان سال طول کشید تا بشر بتواند به این درک و باور برسد که خودش هم می‌تواند جادو  کند. می‌تواند اتفاق و حوادث زندگی خود را به هر شکلی که دوست دارد خلق کند.

انسان موجود بسیار پیچیده‌ای است. قدرت‌های خاص و خارق العاده، در او وجود دارد. دانشمندان به مقدار خیلی کمی توانسته‌اند به این نیروها دسترسی پیدا کنند و آنها را مورد بررسی قرار بدهند و در نهایت در اختیار همگان قرار بدهند.

اما این توانایی‌ها آنقدر گسترده و پیچیده هستند که به راحتی نمی‌توان آنها را درک کرد و در زندگی خود بکار برد. هر چند دانشمندان تکنولوژی فکر و علوم متافیزیک، همواره تلاش کرده‌اند تا این مطلب را به گونه‌ای ساده و قابل فهم به همه انتقال بدهند اما باز هم خیلی‌ها از درک آن عاجز و ناتوان مانده‌اند.

 دلیل این حرف هم، زندگی و نوع ارتباط گاها" ناهماهنگ و غلط و غیر منطقی، بین بعضی از آدمهاست.

بطور کلی ما به سه نظر متفاوت، به اطراف خود نگاه میکنیم.

اول: نگاه ما به خدا است.

دوم: نگاه ما به خودمان است.

سوم: نگاه ما به کائنات عالم می‌باشد.

به عبارتی تمام اتفاقات زندگی ما آدمها در این سه نگاه خلاصه شده است.

نگاه ما به خدا، همواره باید  نگاهی توام با درخواست و اظهار نیاز باشد. خدای مهربان بینهایت بخشنده است. او منبع تمام خوبی‌ها و هستی است.

اکثر اوقات ما به خداوند به عنوان، فقط یک آفریننده و  ناظر نگاه میکنیم. درحالی که خداوند مهربان خود بارها فرموده است که از من بخواهید تا من به شما بدهم. گویی خداوند دوست دارد که ما آدمها دائما" در قالب جملات و سخنان، از او تقاضا کنیم و خواسته‌هایمان را عنوان نمائیم.

جملاتی که در قالب دعا به کار می‌بریم از اهمیت خاصی برخوردار هستند. علت مقدس بودن دعا در آن است که همواره از عبارات و  واژه‌های زیبا و مثبت در آنها استفاده می‌شود.

 به عبارتی مثبت بودن، مقدس شمرده میشود. هر چیز مقدسی هم در محضر خداوند قابل ارزش و اهمیت است.

دلیل مقدس بودن دعا، نوع و شکل واژه‌ها و کلماتی است که در آنها بکار می‌رود. هر کلمه و جمله‌ای، دارای قدرتی است. دارای تاثیری بخصوص است.

کلمات، نیرو و انرژی خاصی دارند. از جایگاه خاصی برخوردار می‌باشند. در دعا،  هر کلمه، مسیر و هدف خاص را دنبال می کند.

در هنگام بیان کلمات در هنگام دعا، ارتباطی خاص بین این کلمات، کائنات و  خداوند برقرار میشود.

اما آیا فقط هنگام دعا کردن این قدرت جادویی به کلمات داده میشود؟ قطعا" اینطور نیست. خداوند همیشه حضور دارد. درحالی که ما فقط به خداوند به عنوان آفریننده مهربان و یک ناظر نگاه میکنیم خود خداوند، خود را شریک ما میداند و همواره در کنار ماست.

خدای مهربان دوست دارد که در همه مواقع او را در کنار خودمان حس کنیم. شریک کارهایمان بدانیم. از عبارات و کلماتی استفاده کنیم که او را در لحظه لحظه زندگی خود حس کنیم.

در اصل قدرت خداوند است که در کلمات جاری می‌شود و به آنها تاثیر می‌بخشد. نیروی همه چیز در کائنات، از قدرت بی‌نهایت خداوند سرچشمه میگیرد. هر حرکتی، هر رویشی، هر تکاملی، بخاطر قدرت اوست.

قدرت خداوند در کلمات هم نمایان میشود. هنگام دعا کردن و بکار بردن کلمات مثبت و زیبا، این کلمات ارتباط مستقیم با عرش خدا و قدرت او پیدا میکند.

به عبارتی کلمات، سخنان زیبا، مثبت و نیکو، مُتصل به قدرت خداوندی است. و از آنجایی که خداوند منبع برکت و خیر است، وقتی با بکار بردن این کلمات و واژه‌ها، به این منبع بیکران متصل می‌شویم، آنگاه معجزات رخ  می‌دهند. اتفاقاتی در زندگی ما به انجام می‌رسد که از قدرت عقل و باور ما بیرون است.

 در این هنگام است که آن اتفاق جادویی رخ میدهد. اتفاقاتی که به جادو شباهت دارند. به عبارتی ما با بکار بردن کلمات و سخنان خوب و مثبت، از قدرت خداوند به درون این کلمات تزریق میکنیم و این کلمات، جادویی می‌شوند.

از کلمات به درستی استفاده کنید. اگر میخواهید برای خود و دیگران دعای خیر کنید، حتما" از عبارات زیبا و مثبت استفاده کنید.

خداوند منبع برکت و خیر است و من و اطرافیانم را سرشار از این برکت و خیر میکند. خداوند نهایت خوبی است. به یقین من از این خوبی‌ها بهره‌مند میشوم. خداوند شادی را آفریده و من شادی را از او می‌طلبم. من خود و اطرافیانم را همیشه شاد میخواهم .

خداوند منبع ثروت و دارایی بی انتها است. من و اطرافیانم از این لطف بی‌انتهای خدا نصیب می‌بریم و همواره در  ثروت و دارایی به سر می‌بریم.

خداوند منبع سلامتی و خیر است. سلامتی و خیر خداوندی قرین زندگی و جسم من و اطرافیانم است. ما همیشه سلامت و شاد هستیم، زیرا خداوند ما را به سلامتی و شادی آفریده است و دوست دارد ما همیشه سلامت و شاد باشیم.

بیان این جملات و واژه‌های شبیه آن، ارتباط عجیب و جادویی بین ما و کائنات عالم و خداوند برقرار می‌کند. اینگونه کلمات نیرو و انرژی خدایی پیدا میکنند.

به یاد داشته باشید هنگام دعا کردن، اول برای دیگران دعای خیر کنید و برای دیگران سلامتی و شادی و ثروت، درخواست کنید.

دلیل این امر آن‌ است که وقتی شما ابتدا از دیگران نام می‌برید، افراد بسیار زیادی مورد نظرتان است. شاید دهها و صدها نفر باشند. در این صورت، خیر و برکتی که برای دهها یا صدها نفر درخواست میکنید بسیار زیاد است و چون طبق قانون کائنات و دعا، شما هرچه را که برای دیگران بخواهید، دقیقا" همان اندازه یا بیشتر، نصیب خودتان می‌شود. لذا وقتی این همه درخواست خوبی سفارش میدهید برای این تعداد آدمها، به همان میزان نصیب خودتان میشود.

 درحالی که اگر فقط برای خودتان دعای خیر کنید، به اندازه یک نفر و خیلی محدود نصیب شما خواهد شد. چون دعا و درخواست و سفارش شما دقیقا" به میزان یک نفر است. از منفعت شما به دیگران چیزی نمی رسد، چون شما یک نفر هستید و محدود.

درحالی که دیگران هرچه بیشتر باشند. هر چه دعای خیر شما شامل افراد بیشتری بشود، به همان میزان شما از تعداد نعمت و خوبی  برخوردار می‌شود. این قانون کائنات است. مانند باران می‌بارد. مانند خوشه گندم و برنج به وفور و فراوانی خواهد رسید.

گاهی تصور میکینم که اگر برای دیگران هم درخواست خیر و خوبی کنیم آنگاه به خود ما کمتر می‌ر سد. این یعنی عدم اعتماد به خدای مهربان.

اگر خدای مهربان را منبع تمام هستی و خیر و برکت عالم هستی بدانیم، هرگز از زیاد خواستن نا امید نمی‌شویم . زیاد خواستن برای دیگران و خودمان.

خداوند خیر بی نهایت است . یعنی تمامی ندارد. شما برای تمام مردم دنیا خوبی و برکت درخواست کنید. آنگاه ببنید چقدر نصیب خودتان می‌شود.

پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، در زمان قدیم، اول برای فرزندان همسایه‌ها طلب سلامتی و عافیت می‌کردند و بعد برای فرزندان خودشان. آنها به درستی میدانستند که چون تعداد فرزندان همسایه‌ها بیشتر از فرزندان خودشان است پس برکت و فراوانی زیادی را به واسطه دعای فرزندان همسایه‌ها طلب میکردند. آنگاه وقتی در معرض این دعای خیر وسیع و گسترده قرار می‌گرفتند  بصورت اتوماتیک، مانند بارانی که یک جنگل را سیراب میکند، آنها هم از مقدار بیشتری از خیر و منفعت آن دعا برخوردار می‌شدند.

به شدت مراقب کلمات و واژه‌هایی که به کار می‌برید باشید. سخنان شما جادو میکنند. بهترین کلمات و عبارات را به کار ببرید.

از جادوی رایگانی که خداوند در اختیار شما قرار داده تا با استفاده از کلمات از آن بهره مند بشوید، نهایت استفاده را کرده و زندگی خود را به همان شکلی که دوست دارید بسازید.

شما جادوگر زندگی خود هستید.

شما نمی توانید از باران بخواهید که فقط روی سر شما ببارد و یا فقط حیاط و باغچه شما را سیراب کند. اگر چنین درخواستی داشته باشید و به اندازه باغچه خودتان آب از باران طلب کنید، احتمالا" آن مقدار بارانی که خواهد بارید ممکن است جایی ببارد که حتی یک قطره آن هم نصیب شما نشود.

اما اگر از باران بخواهید تمام جنگل و شهر را سیراب کند و بخواهید که همه جا را خیس نماید، آنگاه شما بیشتر از آنچه که تصورش را می‌کردید از باران بهره‌مند شده و باغچه شما غرق آب خواهد شد.چون فراوانی است که فراوانی می آورد و کاستی، کاستی به بار خواهد آورد.

گاهی اوقات ایمان ما به خداوند آنقدر ضعیف می‌شود که از خرج کردن می‌ترسیم. دلمان نمی‌آید پولمان را خرج کنیم و دائما"نگران هستیم که مبادا بی ‌پول و فقیر بشویم.

اگر کسی نیازمند کمک ما باشد و ما بدانیم که می‌توانیم درحد توان خودمان به او کمک کنیم، این کار را نمی‌کنیم چون می‌ترسیم پولمان تمام بشود.

به یادداشته باشید که ابرها و آسمان هرگز نگران تمام شدن آب باران نیستند. آفتاب هرگز نگران تمام شدن گرما و حرارت زندگی بخش خود نیست. چون آنها به یک منبع بیکران و بی‌انتهای انرژی متصل هستند. اگر بتوانید خود را به آن منبع بی انتها متصل کنید قطعا" هرگز از خرج کردن ترسی نخواهید داشت.

همواره با خود تکرار کنید که خداوند منبع بیکران ثروت و دارائیست. منبع خیر و برکت است و خداوند مرا تنها نمی‌گذارد. من همیشه از این منبع بی کران بهره مند هستم. من می‌بخشم و خداوند چندین برابر آنرا به من هدیه می‌کند. از راه‌های زیبا و غیر قابل باوری که خودش برایم در نظر گرفته است.

پایان

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگ احساس آرام می خواهد بگوید که در این جهان هیچ رویدادی تصادفی رخ نمی‌دهد و هر پیش آمدی نتیجه سخنان،افکار و خصوصا" احساسات مثبت یا منفی ما است که در قالب اتفاقات و حوادث خوشایند یا ناخوشایند در زندگی ما پدیدار می‌شوند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطلب های سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 471
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 471
  • بازدید ماه : 7,434
  • بازدید سال : 53,182
  • بازدید کلی : 3,041,006